Gisteren heb ik een poging gedaan om een kerstkaart te maken met Mango erop
Ik begon heel enthousiast.. Achtergrond gemaakt, lichtjes erbij, wat ornamentjes..
Zo zag het er uit..(met nog wat lichtjes eroven die niet op de foto staan).
Maar Mango vond het echt véél te spannend In eerste instantie durfde hij niet eens in de buurt te komen.. Alleen op mijn schoot durfde hij er naast te gaan zitten, maar verder ging dat hem echt niet worden
Dus dan maar plan 2 Op de schouw (waar hij wel vaker zit) en dan rustig aan de ornamenten laten wennen. Op deze manier durfde hij het nog wel aan.. Wel met een onzeker pootje omhoog
En toen dacht ik: Wat als ik nou Mini-Me als therapie papegaai gebruik voor Mango? Dus Mini-Me erbij gezet voor de emotionele ondersteuning En toen was het goed en kwam meneer los!
Mini-Me en zijn therapie papegaai, of was het nou andersom
Op die manier was het boompje ook niet zo eng meer en mocht ik die er ook nog wel bij zetten
Mango werd spontaan enthousiast en probeerde om zijn ster in de boom te planten. Dat was nou ook weer niet de bedoeling
En dit is uiteindelijk de kaart geworden!
Niet helemaal wat ik in gedachten had, maar hij heeft gigantisch zijn best gedaan En stiekem vind ik hem nog best leuk ook
Meneer heeft geen trauma's overgehouden aan zijn modellenklus hoor
Ooh fantastisch. Ik vind het misschien juist wel leuker dan het oorspronkelijke plan.
Suzanne F.
Geplaatst: 10-12-22 10:09
Oh wat leuk! De kaart is superleuk geworden! Heeft hij echt steun aan de mini mango? Wat schattig eigenlijk.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-22 10:11
Jazeker heeft hij daar steun aan! Want dat is bekend en daar is hij vaker mee op de foto geweest Toen was het ook duidelijk opeens allemaal geen enkel probleem meer! Ook de enge kerstbal, het rendier en het boompje mochten gewoon om hem heen staan. Zolang Mini-Me er maar bij bleef staan
Ik vind dit stiekem ook veel leuker geworden!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-12-22 10:14, in het totaal 1 keer bewerkt