Maar er zaten ook echt bij die waren dan wel met blauwe veertjes.. wel rode oogjes. Maar die wou ik niet
Vond snowy gewoon leuk! Ze moet wel even flink afvallen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
.. Ik doe niet alles weg maar wil als het even kan wel terug naar zo'n 10 vogels.

uiteindelijk is hij bij de ander naar binnen gevlogen. Kyto zit al 17 jaar alleen en begluurt Tommy steeds als hij slaapt. Ze slapen samen op een stok en dat vinden ze gezellig. Wanneer Tommy Kyto opzoekt dan vindt hij het nog wel wat spannend en loopt hij weg. Maar volgens mij vindt hij het maar wat gezellig een klein broertje
Dat gaat vanzelf makkelijker worden wanneer hij jullie leert kennen!
Ik merk echt dat ik vandaag meer voer over in hun voerbakjes als de afgelopen dagen toen hij nog mee at

Citaat:''Schmid concludeert dat papegaaien die vroegtijdig van de ouderdieren zijn gescheiden frustratiegerelateerde of aandachtzoekende gedragingen ontwikkelen, zoals agressiviteit, verenplukken en stereotiepe of abnormale seksuele gedragingen.''
''Wat de kwekers leveren zijn zogenaamd tamme vogels, prima geschikt als gezelschapsdier – maar in feite zijn het psychisch verknipte wezens die niet weten wat ze zijn, bij wie ze bij horen, en hoe ze zich moeten gedragen.''

Daar was ik namelijk ook een beetje bang voor.
Je moet ze enorm bezig houden en mentaal uitdagen om niet in obsessief gedrag te vallen.
.