ik heb dan nog 1 konijntje alleen alleen zij is al ongeveer 8 en als ik haar bij een ander konijn zet raakt ze helemaal gestrest
is Het nog handig om op haar leeftijd nog te gaan koppelen? Ik wil ook niet dat het te gestrest is voor haar Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik heb dan nog 1 konijntje alleen alleen zij is al ongeveer 8 en als ik haar bij een ander konijn zet raakt ze helemaal gestrest
is Het nog handig om op haar leeftijd nog te gaan koppelen? Ik wil ook niet dat het te gestrest is voor haar 

_Tarzan schreef:Iris wat fijn dat hij gecastreerd word en ze beide een vriendje krijgen!
Mijn oudje van 8 jaar die z'n hele leven alleen heeft gezeten bloeide helemaal op met een eigen vriendinnetje! Dus ik zou haar ook fijn meenemen naar de opvang en koppelen, zal haar zeker goed doen!
Oh jongens deze foto kan ik jullie niet onthouden
[ [url=m/OPawtH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is ze toch een knapperd
vond het zo sneu die beesten vinden uiteraard nooit een huisje in zo'n winkel puur omdat ze te groot zijn en uiteraard al een paar maanden oud .. 

helaas is m'n eigen DA er niet maargoed het gaat zo goed met haar dat dat niet uit zal maken.

Hier zijn ze 2 maanden oud ofzo. Ze wilden best castreren vanaf 1 kilo en wanneer de balletjes door kwamen.

mooi compliment! Beestjes gaan altijd voor. Ik ben ook blij met 9 konijnen maar ach