Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lifaya schreef:Het ging even goed tot net. Heb het kleedje maar opgeborgen maar mevrouw staat weer helemaal strak. Snap haar echt niet.... morgen ga ik een wit en echt schapenvacht halen bij mij ouders. Kijken hoe ze daar op reageert. Misschien vind ze bruin gewoon lelijk
lifaya schreef:Ze was na het opbergen ook nog gespannen. Nu Gaat het weet goed. In principe heb ik geen probleem met angst maar om zo iets onzinnig. .. Ze reageert nog beter op een stofzuiger of grasmaaier

lifaya schreef:Ze was na het opbergen ook nog gespannen. Nu Gaat het weet goed. In principe heb ik geen probleem met angst maar om zo iets onzinnig. .. Ze reageert nog beter op een stofzuiger of grasmaaier
vooral als ze dan ook nog zo buiten proportie reageert. Wel fijn dat ze nu weer normaal doet in ieder geval. Ben benieuwd wat er gebeurt als je dat vachtje over een paar dagen ofzo weer uit de kast haalt!milatje schreef:Het is sneu, maar ergens moet het er ook wel komisch uit gezien hebben (vooral omdat je zelf weet dat zo'n vachtje geen kwaad kan).
Nog drie nachtjes en dan gaan wij ons kitten halen! Volgende week waarschijnlijk nog kijken bij een ander kitten
Jullie waren dat koppel die een kitten uit Griekenland ofzo hadden gered toch als ik het me goed herinner? En bij wat voor kitten gaan jullie nog meer kijken? 

ze voldoen wel aan de raseisen maar vind het altijd zo'n ding.

grr!
maar ik geloof wel dat er bij katten ook een hoop mis kan zijn door het doorfokken, ik hoor vooral vaak dat Sphynxen vatbaar zijn voor een hoop erfelijkheidskwalen, of dat ook zo is weet ik niet. Bengalen zijn uiteindelijk wel een relatief nieuw en gezond ras dus dat scheelt wel denk ik. Maar je weet het toch nooit van tevoren. Het ging mij er ook vooral om dat ik wist wat ik kocht qua karakter, temperament en omdat ik de wens heb om te fokken in de toekomst, en dat zou ik met een niet-raskat denk ik nooit doen.
, moet het maar net treffen en opvoeding doet ook wat
Rebecca schreef:Elk dier is anders in principe, moet het maar net treffen en opvoeding doet ook wat
) z'n nukken en ik ben gewoon knettergek met hem.