Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lifaya schreef:Het ging even goed tot net. Heb het kleedje maar opgeborgen maar mevrouw staat weer helemaal strak. Snap haar echt niet.... morgen ga ik een wit en echt schapenvacht halen bij mij ouders. Kijken hoe ze daar op reageert. Misschien vind ze bruin gewoon lelijk
lifaya schreef:Ze was na het opbergen ook nog gespannen. Nu Gaat het weet goed. In principe heb ik geen probleem met angst maar om zo iets onzinnig. .. Ze reageert nog beter op een stofzuiger of grasmaaier
lifaya schreef:Ze was na het opbergen ook nog gespannen. Nu Gaat het weet goed. In principe heb ik geen probleem met angst maar om zo iets onzinnig. .. Ze reageert nog beter op een stofzuiger of grasmaaier
milatje schreef:Het is sneu, maar ergens moet het er ook wel komisch uit gezien hebben (vooral omdat je zelf weet dat zo'n vachtje geen kwaad kan).
Nog drie nachtjes en dan gaan wij ons kitten halen! Volgende week waarschijnlijk nog kijken bij een ander kitten
Rebecca schreef:Elk dier is anders in principe, moet het maar net treffen en opvoeding doet ook wat