Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ben echt iemand die voor zo'n dingen nooit naar de HA gaat.
Maar moest het inderdaad niet beter worden kan ik best misschien even langsgaan.
DezeNaam schreef:Ik had deze foto al in een ander topic gedeeld maar... Mijn monster had honger.
[ [url=m/c1YM58.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal de foto's even in een spoiler zetten. Is puur mijn hand/vinger die opgezwollen is maar indien sommige het misschien vuil zouden vinden.Spoiler:
[ [url=m/CkDq0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het begon eerst met mijn vinger, daarna is mijn hand ook nog beginnen opzwellen.Spoiler:
[ [url=m/lGVSv0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze foto lijkt het alsof je kan zien tot waar het 'gif' gekomen is.Spoiler:
[ [url=m/wCSNA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de avond schrok ik wel even, het leek alsof ik onderhuidse 'brandblaren' had op mijn hand. Zag er erg raar uit, maar ergens ook wel cool.Spoiler:
[ [url=m/eTgyVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0etS5V.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan nu net; een kleine interne bloeding in mijn vinger?Spoiler:
[ [url=m/WaJXLh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik mensen altijd geruststellen; 'ja, ze zijn lichtjes giftig maar dat kan echt geen kwaad hoor! Ze moeten namelijk eerst op je kauwen voordat ze het gif in je spuiten.'
Deze idioot, ik had hem in mijn hand vast, hij leek erg rustig te zijn. Toen klopte de poetsvrouw op de deur (zit nog op kamers), ik even twijfelen of ik hem terug zou zetten of dat ik de deur met hem in mijn hand open zou doen. Ik stond al recht en had hem heel nonchalant 'vast' in mijn hand. Voel ik hem dus plots op mijn vinger kauwen... En NIET willen loslaten hé.![]()
Ik had daarvoor de muis nog wel even vast gehad, maar vervolgens mijn handen gewassen. Ik dacht nog 'als hij mij nu bijt dan proeft ie wel direct zeepsmaak'. Niet dus.![]()
Uiteindelijk is citroen mijn verlossing geweest, anders hing hij nu nog in mijn vinger denk ik.
hij het hele terra doorgezocht, eerst de andere slang gecontroleerd en vervolgens nog maar eens zoeken. Pap dacht dat het natuurlijk uitziende grotje van Exo Terra een massieve steen was. Hij was dan ook stom verbaasd dat er ineens een tongetje uit gestoken werd....
Alleen hielp water dus niet. :’) Ik heb hem eerst ook nog (heel dom) proberen ‘af te leiden’ met de muis toen hij in mijn vinger hing. Ff vergeten dat het geen hond is en het zo niet werkt. :’)
Ik moet wel zeggen dat ik dat ook had met mijn slang toen in hem pas had. Was helemaal in paniek omdat ik hem niet kon zien, lag hij op zijn gemak onder de drinkbak. 
(Haakneusjes mogen het op zich wel warm hebben, ik hou meestal een max aan van 33 maar moest het 39 worden ben ik toch wel bang voor zijn gezondheid)
Zeker nadat hij mij nu al eens gebeten heeft kan ik niet ontkennen dat ik wel een kleine schrik gepakt heb.