Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DezeNaam schreef:Ik had deze foto al in een ander topic gedeeld maar... Mijn monster had honger.
[ [url=m/c1YM58.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal de foto's even in een spoiler zetten. Is puur mijn hand/vinger die opgezwollen is maar indien sommige het misschien vuil zouden vinden.Spoiler:
[ [url=m/CkDq0d.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het begon eerst met mijn vinger, daarna is mijn hand ook nog beginnen opzwellen.Spoiler:
[ [url=m/lGVSv0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op deze foto lijkt het alsof je kan zien tot waar het 'gif' gekomen is.Spoiler:
[ [url=m/wCSNA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
In de avond schrok ik wel even, het leek alsof ik onderhuidse 'brandblaren' had op mijn hand. Zag er erg raar uit, maar ergens ook wel cool.Spoiler:
[ [url=m/eTgyVe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0etS5V.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan nu net; een kleine interne bloeding in mijn vinger?Spoiler:
[ [url=m/WaJXLh.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik mensen altijd geruststellen; 'ja, ze zijn lichtjes giftig maar dat kan echt geen kwaad hoor! Ze moeten namelijk eerst op je kauwen voordat ze het gif in je spuiten.'
Deze idioot, ik had hem in mijn hand vast, hij leek erg rustig te zijn. Toen klopte de poetsvrouw op de deur (zit nog op kamers), ik even twijfelen of ik hem terug zou zetten of dat ik de deur met hem in mijn hand open zou doen. Ik stond al recht en had hem heel nonchalant 'vast' in mijn hand. Voel ik hem dus plots op mijn vinger kauwen... En NIET willen loslaten hé.![]()
Ik had daarvoor de muis nog wel even vast gehad, maar vervolgens mijn handen gewassen. Ik dacht nog 'als hij mij nu bijt dan proeft ie wel direct zeepsmaak'. Niet dus.![]()
Uiteindelijk is citroen mijn verlossing geweest, anders hing hij nu nog in mijn vinger denk ik.