Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Murosch schreef:Dank je! Ik ga het opschrijven!
Volgend weekend mogen ze naar ons toe! Ze zitten nu bij andere mannetjes in een hok sinds eergisteren en dat gaat heel goed. Ze eten zelfstandig en zijn sociaal. Ze om de paar dagen gewogen en zitten nu op bijna 100 gram. Ik heb dus nog een week de tijd om het hok helemaal klaar te maken, spannend hoor.
Murosch schreef:Dank je, dat zijn fijne tips! Kattenbrokjes heb ik sowieso in huis, kittenmelk haal ik en brinta wordt ook geregeld. Ik weet dat ze geen koemelk mogen, dus dat gaan we sowieso niet doen. Hoestdrankje zoals op het plaatje ga ik ook halen, dan dus uit voorzorg een paar dagen in de genoemde verhouding door het water doen?
edit: ze zijn dan rond de 6 weken volgens mij.
Murosch schreef:Inmiddels staat nu alles helemaal klaar! Ik heb nog wat leuke dingen gevonden in de winkels die ik in de kooi heb geïnstalleerd. Nu is het wachten tot zaterdag, dan kunnen we ze ophalen! Ik kan niet wachten haha
[ [url=m/ecLTmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh en voor wat betreft de namen.. We zijn nu uitgekomen bij Woezel en Pip. Al kan het nog veranderen als ze er zijn natuurlijk, misschien vinden we wel namen die veel beter bij ze passen