Ik hoop dat ik hier een beetje reclame mag maken. Ik zoek voor mijn masterproef aan de Ugent nog deelnemers voor een onderzoek naar vachtontwikkeling bij jonge honden
Beste fokker, beste hondeneigenaar.
Voor mijn master thesis aan de Universiteit Gent, in het kader van de studie diergeneeskunde, doe ik onderzoek naar de vachtontwikkeling van jonge honden. Dit onderzoek is onderdeel van een groter onderzoek: leeftijdsbepaling van de hond
http://www.leeftijdsbepaling-hond.comIn mijn onderzoek wordt gekeken naar zowel de vachtontwikkeling voor de geboorte, als de ontwikkeling na de geboorte tot een leeftijd tot ongeveer 30 weken. Het onderzoek bestaat uit 2 delen, het bestuderen van microscopische stalen, en het bekijken van foto beelden. Voor het laatste deel heb ik uw hulp nodig.
Bent u fokker, en heeft u wekelijkse foto’s van de pups tot een leeftijd van ongeveer 8 weken, of bent u Eigenaar van een jonge hond, en heeft u foto’s van uw hond tussen de 12-30 weken, of wilt u deze foto’s maken, en mag ik die gebruiken voor het onderzoek, reageer dan hieronder, stuur een pb, of mail naar
cathalijne.beens@ugent.be. Ik zal dan zo snel mogelijk contact opnemen met u contact opnemen over het plan van aanpak.
De foto’s zullen enkel voor mijn masterthesis gebruikt worden, en zullen niet zonder uw toestemming buiten de universitaire kanalen gepubliceerd worden.
Alvast bij voorbaat dank.
Cathalijne F. J. Beens
Diergeneeskunde Ugent, 2016-2022