Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Ik merk echt dat het een soort trauma is omdat hun gezondheid opeens kan omslaan en je er geen controle over hebt.

We hebben gisteren Binkie naar de preperateur gebracht en die man maakt echt heel mooi werk. Binkie wordt op een mooi passend voetstuk geplaatst in een houding zoals we Binkie kennen. De ogen worden ook met de hand geschilderd zoals Binkie keek. Echt prachtig werk maakt hij, ik ben dan ook heel erg benieuwd naar wanneer en hoe we Binkie weer naar huis mogen halen. Want ik haal hem hoe dan ook weer thuis.. 

Ontploft dametje! 

Danique_G schreef:Cayenne, ze zijn allemaal zo knap! Mis alleen het knapste vogeltje?

Cayenne schreef:Danique_G schreef:Cayenne, ze zijn allemaal zo knap! Mis alleen het knapste vogeltje?
Die wilde niet op de camera en zat steeds op mijn hoofd. Zo slim is hij dan ook wel weer
Kimley, wat een mooie zachtgele kleur! Wij hebben ook een lutino gehad maar die was echt felgeel.
Is deze zachtgele kleur dan lutino en was die van ons geen lutino?

volgens mij is lutino idd fel geel. Maar ik heb ze zelf nog nooit gehad dus durf het niet zeker te zeggen.
ooit kom ik er eentje bij je adopteren hoor
Danique wat leuk dat je een vogel bij Cayenne gaat halen!
mijn ervaring met jonkies is dat de kleuren vaak na de eerste rui wat feller worden. Mijn parkietjes waren ook allemaal vrij pastel-achtig toen ik ze kocht maar werden uiteindelijk allemaal een stuk feller van kleur. Danique_G schreef:Morgen ga ik Tommy ophalen bij Cayenne. Ik hoop dat ze elkaar niet meteen in de haren gaan vliegen (kan ook niet want ze zitten gescheiden nog)

)