Mijn baby

Hij groeit zo hard hij heeft mama al bijna ingehaald.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jodie_ schreef:hahaha. Hier zijn ze ook echt helemaal gek van m'n schapenvacht en -kussen. Heb het idee dat het door de geur komt ofzo, ze liggen erop, kneden 'm, likken hem helemaal af, idioten.
milatje schreef:Ik zie leuke katjes voorbij komen! Nog 4 nachtjes en dan halen wij ons kitten op. Wel spannend met alle gebeurtenissen momenteel.. (We moeten naar Brussel Airport en dachten er een leuk weekendje Brussel van te maken.......)
Anyway, wat ik mij afvraag: geven jullie de voorkeur aan een of meer katten in huis? En waarom?
Zit mij af te vragen of ik geen vriendinnetje moet koppelen aan Joya
lifaya schreef:Dit is een neppenmaar ik denk dat zij nu in staat is om uit angst mij en andere een hoop schade aan te brengen. Vergelijkbaar met die kat in dat topic die de eigenaresse te pakken had. Ik heb dus echt een handdoek nodig anders heb ik een probleem. Moet haar dus eff rustig krijgen
Jodie_ schreef:lifaya schreef:Och ik heb laatst voor 160 euro aan voer en grit gekocht xD ben de katten nu eff compleet op hills aan het overzetten, misschien dat dit beter is voor de darmpjes ipv het te mengen. Maar duur spul... 42 euro voor 5 kilo...
Ik weet niet waar jij Hill's haalt of welke variant je hebt, maar ik bestel eigenlijk al mijn voer via Zooplus en daar is het een stuk goedkoper dan dat. De standaardvariant 5kg is €36: http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... roog/hills