_Milo schreef:Best prijzig idd, ik heb voor praktisch dezelfde kooi andere naam vele minder betaald.
Ik vind hem erg fijn, mooie grote deuren kan overal goed bij. Ik heb er ferplast plateaus in gedaan ipv de standaard.
Ook handig dat hij helemaal in elkaar kan, heb hem meerdere malen meegehad naar mijn moeder voor de weekenden.
De tralies afstand is wel vrij groot, mijn dames kunnen er niet doorheen maar hele kleine mupjes wel waarschijnlijk.
Ik heb momenteel een deel eraf, dus 2 hoog. En daar heb ik er 2 van op elkaar staan. Van de week deed de kat achterlijk en die klom er letterlijk in maar boven en de boel viel niet om.
Ik heb hem hier vandaan:
http://www.dierenwerelddijkstra.nl/Webw ... sam-3.html
Oh helemaal super die link!

Mijn mannen zijn best aan de maat, dus ik maak me niet ontzettend zorgen om de tralieafstand. En voor toekomstige bewoners zal ik wel iets verzinnen, maar die gaan er in dit huis niet meer komen helaas... Mijn ouders zijn nu eenmaal echt geen fan van knaagdieren.
Stiekem vind mijn moeder de ratjes wel grappig. "Oh, ze kunnen echt zo'n slaaphoofd hebben!" Van dat soort opmerkingen kan ze wel maken, maar oh wee als ik er één op mijn schouder heb en een stap mijn slaapkamer uit kom.