Wat heb ik soms een charmante hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zo schattig haha! En ook zijn volwassen hoofd.
Hier hebben ze het namelijk best zwaar met die warmte, letterlijk ziek zwak en misselijk.. 
Hij werd vanmiddag door mijn moeder opgehaald, toen kon die spelen met zijn broer. Dat was dikke feest
Toen ik bij mijn ouders kwam besloot mijn broertje en zijn vriendinnetje om met de hondjes naar het hondenstrand te gaan. Ondertussen ben ik zelf met mijn ouders gaan terrassen, hierop volgend zijn we uit eten geweest waarop mijn broertje zich ook heeft aangesloten. Cody was toen voor het eerst samen met zijn broer alleen bij mijn ouders thuis. Ze hebben zich echt uitstekend gedragen
Fijn om te weten dat dat ook goed gaat, tot nu toe was er echt altijd iemand bij, maar als mijn ouders op Cody passen kunnen ze dus ook een boodschap doen ofzo

Heb er juist laatst eentje bij gekocht zodat ze er elk hadden (woon erg klein). Lekker houden dat ding 
Hij heeft nu bijna een week geleden zijn laatste dosis van een medicijn genaamd cyclosporine gekregen. Dit medicijn wordt ook wel gebruikt bij mensen die vroeg kaal worden of alopecia hebben omdat het zowel haargroei stimuleert als het afstoten van haar voorkomt (en dus ook nagels in Dexters geval). Maar nu we met dat medicijn gestopt zijn komt zijn gehele opgespaarde voorraad haar er plots uit

Gelukkig is het nu al een tijdje niet nodig geweest. Ik laat hem nu wel verzekerd voorlopig. Onze verzekering is overgenomen met als voordeel dat onze dekking veel breder is geworden. Er zijn nieuwe dingen bij gekomen en dingen die onze vorige verzekering wel deed vergoeden en deze niet wordt nu alsnog meegenomen
noox schreef:@eefsel ik heb pinto niet verzekerd, maar mijn ouders staan paraat om in te springen bij onverwacht hoge kosten. Ik vond een verzekering zoveel haken en ogen geven (vanaf x bedrag pas vergoeden, die die die en die behandelingen niet etc etc) dat ik zelf een potje opbouwen fijner vond.
)