Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Beetje peterselie is goed bij buikpijn kat.![]()
Blue wil slapen met haar pootje tegen mijn hand.
vraag me ook niet waarom ik dat denk, geen idee namelijk, maar mijn gevoel zegt dat..Marocje schreef:[ [url=m/qmYLcV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is toch wel genieten hoor

Namira542 schreef:Mijn ouders zijn inmiddels van plan om met Pukkie naar de DA te gaan. Ben erg benieuwd.
Alleen ze willen graag plas van haar meenemen. Hoe kan je dat het beste "afnemen" bij een kat.
Iemand op stage had het over een soort bodem voor in de bak. Iets van plastic dat geen vocht opneemt? Zodat je zo met een spuit het plas er uit kan halen. Iemand enig idee wat dit is of ervaringen heeft?
nafkedemi schreef:Namira542 schreef:Mijn ouders zijn inmiddels van plan om met Pukkie naar de DA te gaan. Ben erg benieuwd.
Alleen ze willen graag plas van haar meenemen. Hoe kan je dat het beste "afnemen" bij een kat.
Iemand op stage had het over een soort bodem voor in de bak. Iets van plastic dat geen vocht opneemt? Zodat je zo met een spuit het plas er uit kan halen. Iemand enig idee wat dit is of ervaringen heeft?
dit zijn catkor korrels en kan je bij de dierenarts halen.
)
zo lekker warm en gezellig!
Catfight in 3... 2... 1...

Ze is gek op onze kamerplanten, als in: die zijn volledig gemold (is eigenlijk het enige wat ze hier doet wat van ons niet mag eigenlijk, voor de rest heeft ze zich enorm goed aangepast) dus ik ben wel wat huiverig voor een kerstboom. Vooral als we de deur uit zouden zijn en ze zonder toezicht rond rent (de pup zit dan in de bench) Hoe hebben jullie dit aangepakt na het in huis halen van een kat? Needje schreef:Een echte boom schijnt giftig te zijn, dus daar rekening mee houden. En plastic ballen.
Mijn huis is gelukkig te klein voor een boom. Denk niet dat die het overleeft met deze. hahaha
Sansa is erg nieuwsgierig.
) op de dressoir, waar Sansa nu (nog) niet bij komt.

Vanavond gaan de cattery visitekaartjes naar de drukker. Shirt en vest wordt komende week geborduurd. Dan heb ik op show in Panningen volgende week mijn cattery spullen
plantjes zijn voor Timon en Pumba niet veilig. Die denken dat ze alles kunnen eten. We hebben gelukkig wel een neppe boom en plastic ballen. Mijn vriend opperde al om een plexiglazen hok om ons kerstdorpje te maken