Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Beetje peterselie is goed bij buikpijn kat.![]()
Blue wil slapen met haar pootje tegen mijn hand.
Marocje schreef:[ [url=m/qmYLcV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is toch wel genieten hoor
Namira542 schreef:Mijn ouders zijn inmiddels van plan om met Pukkie naar de DA te gaan. Ben erg benieuwd.
Alleen ze willen graag plas van haar meenemen. Hoe kan je dat het beste "afnemen" bij een kat.
Iemand op stage had het over een soort bodem voor in de bak. Iets van plastic dat geen vocht opneemt? Zodat je zo met een spuit het plas er uit kan halen. Iemand enig idee wat dit is of ervaringen heeft?
nafkedemi schreef:Namira542 schreef:Mijn ouders zijn inmiddels van plan om met Pukkie naar de DA te gaan. Ben erg benieuwd.
Alleen ze willen graag plas van haar meenemen. Hoe kan je dat het beste "afnemen" bij een kat.
Iemand op stage had het over een soort bodem voor in de bak. Iets van plastic dat geen vocht opneemt? Zodat je zo met een spuit het plas er uit kan halen. Iemand enig idee wat dit is of ervaringen heeft?
dit zijn catkor korrels en kan je bij de dierenarts halen.
Needje schreef:Een echte boom schijnt giftig te zijn, dus daar rekening mee houden. En plastic ballen.
Mijn huis is gelukkig te klein voor een boom. Denk niet dat die het overleeft met deze. hahaha