Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yom schreef:nee niks Limoen, check, ckeck, dubbelcheck voor je gaat![]()
dochter gokt op 9 kittens dus het zal niet eens opvallen als je er een meepikt![]()
maar het zijn geen witte kittens dus misschien iets minder gevaarlijk om Limoen te laten komen
Mandyy schreef:Waar woont Limoen? De foto's zijn wel erg gaaf, dus als het in de buurt is... Misschien iets voor de toekomst als ze wat minder schuw zijn.
Krabpaal is goedgekeurd zo te zien!
Noa probeerde net te eten van een wc-rol!
Aurelia schreef:Wat vinden jullie fijn qua kattenbakvulling?
Bij de fokker hebben ze van die houtkorrels wat dan uit elkaar valt maar die hebben zo'n bak waar het dan door de bodem valt of zo. Wij hebben een normale en dan is het misschien juist niet zo handig als het uit elkaar valt?
Dus ik weet niet of we nou grid of houtkorrels moeten nemen en of merk ook nog uitmaakt ?
lifaya schreef:Och ik heb laatst voor 160 euro aan voer en grit gekocht xD ben de katten nu eff compleet op hills aan het overzetten, misschien dat dit beter is voor de darmpjes ipv het te mengen. Maar duur spul... 42 euro voor 5 kilo...
winnie03 schreef:Haha ik lees net dat je van Coonkittens met kleurtjes houdt Limoen, dan is deze net te flets voor je denk ik. Te vaak gewassen![]()
Fijn Sloffiee dat je Mau Mau hebtBen benieuwd hoe het kleintje het gaat doen. Hoe ben je eraan gekomen?
Jodie_ schreef:Aurelia schreef:Wat vinden jullie fijn qua kattenbakvulling?
Bij de fokker hebben ze van die houtkorrels wat dan uit elkaar valt maar die hebben zo'n bak waar het dan door de bodem valt of zo. Wij hebben een normale en dan is het misschien juist niet zo handig als het uit elkaar valt?
Dus ik weet niet of we nou grid of houtkorrels moeten nemen en of merk ook nog uitmaakt ?
Ik zweer bij Biokat 3 in 1 gritik vind klontvormend erg fijn, deze kan je echt eindeloos mee door mits je maar regelmatig uitschept. Maakt hele fijne klonten, en hij is niet te grof zodat de katten het niet meer fijn vinden. Ze hebben meerdere geuren, babypoeder, lente en neutraal in ieder geval, en ze bevallen hier allemaal even goed!
lifaya schreef:Och ik heb laatst voor 160 euro aan voer en grit gekocht xD ben de katten nu eff compleet op hills aan het overzetten, misschien dat dit beter is voor de darmpjes ipv het te mengen. Maar duur spul... 42 euro voor 5 kilo...
Ik weet niet waar jij Hill's haalt of welke variant je hebt, maar ik bestel eigenlijk al mijn voer via Zooplus en daar is het een stuk goedkoper dan dat. De standaardvariant 5kg is €36: http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... roog/hills