Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Century schreef:En ik dacht dat Meeko vies kon zijn!
StalMelyn schreef:Rust in de tent bij jou Kim. Of nou ja, er blijven er twee...
Hier druk en dus minder actief. Daarnaast gaat het ietsje minder de laatste tijd. Bonne is afgelopen paar weken/maand meermaals aangevlogen door andere honden. Beide los, Bonne vast en andere los, beide vast combinaties. Alles telkens goed gegaan want ik was vlakbij. Wordt een beetje moe van de 'doet hij anders nooit' reactie en de, 'oooh, jonge reu. Ja die ruiken naar hormonen.' Maar is dat zo? Gebeurd dit omdat Bonne een jonge intacte reu is?
Bonne loopt nu meer aan de riem zodat ik hem echt bij me kan houden. De honden die lelijk doen zie ik namelijk geregeld los lopen. Moet ook eerlijk zeggen dat ik merk dat ik minder prettig wandel en Bonne (voornamelijk in het donker) soms wat begint te brommen naar anderen. Waarschijnlijk omdat ik dan niet kan zien wie het is en dan onzeker wordt. Bonne loopt in de avond overigens nooit los. Gelukkig kan ik hem wel heel makkelijk corrigeren en blijft het bij wat gebrom.
IMANDRA schreef:Hihi dat helmpje ziet er zo stom uit hè, heb ik bij Maisie ook gedaan, die had 1 rozenoortje en 1 button ear. Ro heeft vooralsnog twee button ears dus met een beetje geluk hoeft hij het niet.
Moet je dat niet op jongere leeftijd doen trouwens? Maisie was een paar maanden oud toen.
KimD schreef:Normaal gesproken als de laatste tanden gewisseld zijn staan de oren 'vast'.Ben benieuwd of het nog effect heeft!
onpaard schreef:Wat voeren jullie je hond? Welk voer is het beste voor onze viervoeter? Lees graag jullie meningen.
Wij voeren nu volgens het schema van de fokker. Ze krijgt Eukanuba en doet het er goed op. Maar ik lees dat Orijen veel beter van kwaliteit is. Maakt he zo veel uit? Hoor graag jullie meningen.