cursebreaker schreef:CC
Misschien iets van die gestoomde kivo worsten , of vergelijkbaar iets? Arya breekt zich daar bijna de nek voor - hebben we onlangs getest omdat ik iets van die worsten mee op vakantie wil nemen en dat was een succes haha.
En wij doen tijdens cursus en momenten dat ik Echt even dr aandacht extra nodig heb knakworst of SMAC worst gebruiken haha. Niet het beste, maar het gaat mij er op dat moment om dat ik haar aandacht heb en dat vind ik dan even belangrijker, lol. Ik heb verder standaard een mix van trainers van kiwi's shop, dus niet maar 1 smaak. Dat kan voor sommige honden ook helpen; telkens wat anders krijgen. Ik koop dan vanalles, mix het in een doos en dat gaat dan mee.
Of van die hamreepjes die je in de winkel koopt? Achterham is vrij mager en die reepjes zijn echt qua grootte heel erg handig! Die stoppen we hier tegenwoordig in de snuffelmat voor het slapengaan in de bench omdat ze door het onweer wat gestresst is geweest weer en die leiden haar weer prima af voor het slapengaan.
Of misschien helpt een speeltje als beloning? Als ik met wandelen iig de bal mee heb en als beloning gebruik, werkt dat tegenwoordig vaak net wat beter nog als een voer beloning.
Nicky
oehh ziet er prachtig uit daar en heerlijk als je samen kunt zwemmen dan!
Leuk vooruitzicht Kiimm! Hopelijk kun je idd lekker samen gaan zwemmen met Cody. Hoop ik met Arya deze zomer ook nog wel te gaan doen!
Wij gebruiken houdbare worst EEND en dat ruikt zo lekker dat ik met enige regelmaat andere honden bij mij heb lopen.
Dan krijgen ze een snauw van Mezzy want haar vrouwtje.
Ja echt een prachtig stukje is dit, officieel is het een stukje badstrand... maar met het weer van gisteren (keiharde wind hier aan zee) was er niemand te vinden.
En dit is brak water, de sluizen zijn een paar jaar geleden half open gezet waardoor de noordzee de rivier binnenkomt. Speciaal gedaan voor de dieren in de rivieren, er was niet meer genoeg schoon water waardoor inheemse dieren en planten dood gingen.
Voor ons is het fijn, want dit water kan Mezzy drinken zonder te veel zout binnen te krijgen.