Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Ik lees morgen bij, lange en hectische dag gehad op het werk vandaag.
Maar een vraagje, Jip is helemaal gek van m'n opa. Nu gaat het niet zo goed met opa, we wisten dat dit er aan zat te komen, maar hij gaat nu wel achteruit. Aangezien opa en Jip 2 handen op een buik waren, hoe zouden jullie 'afscheid' laten nemen? Want ik ben bang dat als het eenmaal zo ver is, Jip continue als we langs het huis van opa rijden helemaal gek word
Ymor schreef:Ik ben benieuwd. Het is zo erg met mij dat als iemand roept verkopen dat ik al bijna niet kan wachten om geld uit te gaan geven haha.
RoosvanBlue schreef:Er was iemand die nog mijn X-back misschien wilde toch als hij niet naar Skip ging? Kan het ff niet meer terug vinden. Het is een maat 3. Heb mijn moeder inmiddels blij gemaak met de Julius tuigen en een heupgordel + lijn
xDenies schreef:Ik ga zo heerlijk lekker cursussen (is geen woord, i know) in de regen!![]()
Als het nou vanavond tussen 20 & 21 ook lekker regent dan kunnen we zó ontzettend lekker rustig wandelenWas vanochtend ook al heerlijk. Ik teken hier voor.
RoosvanBlue schreef:Kaus schreef:Maat 3 van welk merk?
Dragrattan!
Kaus schreef:RoosvanBlue schreef:
Dragrattan!
Net een maatje te groot helaasZeker omdat Dundy vrij kort is in vergelijking waarvoor het tuig gemaakt is. Had 'm anders wel willen kopen.
KimD, gebaseerd op jouw honden heb jij maat 5 en 6, misschien een 4 voor Dana.
Denies, veel plezier!