Katten!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Katten!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 07:53

Nog kunnen slapen... heb je het overleefd. _O-

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 08:52

Oh ja, speeltjes onder de bank mikken doet Pip ook graag en vervolgens ook vol interesse naast je komen staan kijken als je je met pijn en moeite onder de bank wurmt.

Ook fijn hier. Ik wilde een kat, van mijn man hoeft het niet zo perse, maar waar ligt Pip nu altijd te slapen? Als hij er niet is wil ze heel soms, bij Gods gratie en bij gebrek aan beter, bij mij komen liggen, maar zodra mijn man er weer is ben ik niet meer belangrijk :+ behalve om te spelen, daarvoor mag ik uiteraard van de eer gebruik maken om interactie met haar te hebben. Wat een beest...

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 09:26

Oooh ik vergeet dit topic steeds!

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-19 09:40

Mando schreef:
Nog kunnen slapen... heb je het overleefd. _O-

Pff ja, heb het overleefd!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 10:10

_O-

Speeltjes onder de bank haal ik altijd met een van de hengels onder vandaan. Is dan wel met gevaar voor je vingers.

Blue heeft vannacht bij mij geslapen op bed en Maira is stiekem bij mij onder de dekens gekropen bij mij rug voelde haar weg schieten namelijk. :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 14:26

Nou vanmorgen was mijn paard al dol.
Nu net de katten ook.

Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 15:19

En ik ben vandaag weer paar jaar ouder geworden aangezien Blue naar beneden kletterde van een 1.60 hoge kast. :oo Zit ze gewoon rustig om zich heen te kijken van wat gebeurde er nu. :roll: Wilde ooit nog wandplankje maken voor aan de muur voor de katten, maar twijfel of het met Blue wel handig/veilig is. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 19:47

Hier maken ze af en toe ook flinke smakken. Als ze samen van de trap af rennen.

Ik had via pets place blikjes natvoer besteld. Zat er in de doos ook nog een dikke hondendeken. Ik geloof in de verkeerde doos gestopt. Timon zelf vond de doos het leukste Afbeelding

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 21:23

Gratis kat bij je bestelling hihi

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 14:26

Ik lees dit topic elke dag door en jullie hebben allemaal zulke briljante beesten :') mijn katten zijn niet zo 'gek', behalve af en toe onder de deken bij me op de bank of achter elkaar aanrennen.

Er zitten ook een paar heeeel knappe exemplaren tussen hier hoor, lief!

Ben hier heel blij dat ze elkaar steeds een beetje liever gaan vinden. Waar ze elkaar altijd een beetje ontweken behalve de gekke 5 minuten, liggen ze nu steeds vaker dicht bij elkaar. En niet altijd uitlokken tot spelen gelukkig haha.

Afbeelding

Ik moet maar eens proberen hier meer mee te kletsen, niemand begrijpt mijn liefde voor die 2 pluisjes :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 15:18

wat een knappe kattenkids. heerlijk zo lui

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 18:14

Nou eigenlijk is Maira ook saai hoor, maar heel lief. . Alleen Blue zorg voor meer drukte, maar dat is een puber in alles inclusief gekke capriolen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 19:46

Hier is Pumba ook heel braaf. Timon zet hier af en toe de boel op stelten }>

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 22:23

Oooohhh ik ben helemaal exited!!! Mijn vriend krijgt volgend weekend een kittennnn <3
Gisteren wezen kijken en ik ben verliefd haha. Hadden we ook niet anders verwacht maar goed.
Als ik toestemming van hem heb zal ik wel even spammen als jullie dat goed vinden.

Het duurt nog een week. Maar moest dit echt even delen :x

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 00:59

Leuk Namira! Wij hebben vanavond deze schatjes gehaald:
Afbeelding

Afbeelding

Heel erg speels, even bij me geslapen en nu weer ravotten samen. Kattenbak en brokjes hebben ze al gevonden *\o/*

Lisette0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 10:30

Die katjes hier boven, naww zo lief. <3

Mijn aapjes lagen een paar dagen geleden zo lief bij elkaar, dat moest ik wel op de foto zetten. :+

Afbeelding

Namira542 schreef:
Oooohhh ik ben helemaal exited!!! Mijn vriend krijgt volgend weekend een kittennnn <3
Gisteren wezen kijken en ik ben verliefd haha. Hadden we ook niet anders verwacht maar goed.
Als ik toestemming van hem heb zal ik wel even spammen als jullie dat goed vinden.

Het duurt nog een week. Maar moest dit echt even delen :x

Leeuuk! Even geduld nog. :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:26

Lief ze kijken alleen zo van moet dat nou. <3 :')

Namira542

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:33

Ohh wat een leukerd Marocje

Lieffff Lisette!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 11:38

Afbeelding
Nu liggen ze zo te pitten <3

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 12:10

Ik kan daar zo van genieten dat de katjes zo heerlijk liggen te genieten.

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:48

Afbeelding
Afbeelding
Noa hebben we sinds begin september. Ik hoopte op een lieve en aanhalige kat, nou zij heeft onze verwachtingen echt overtroffen! Wat een leuke, lieve en vrolijke kat!

lauraax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:11

Ik wil mij hier graag komen melden, ook ik mag mij vanaf vorige week katten moeder noemen :o
Wat een ongelooflijk plezier brengen die twee kleine monsters. Ondeugend en echt draken maar alles wat ik had gehoopt dus erg blij mee :)

@Nathalie__ : Wat een plaatje zeg jullie kat en wat fijn dat die echt alle verwachtingen heeft overtroffen.

@Marocje; Mooie katten, kunnen ze al goed wennen in huis?

@Lisette0; Wat een leuke foto!

@Namira542; Veel succes nog met het wachten en dan heel veel plezier met de kleine!

@MerleSimone; fijn dat ze elkaar al meer gaan opzoeken!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 17:25

Wat leuk Lauraax! Ook broers/zussen?

Ja, sta daar echt van te kijken hoor, hoe makkelijk ze zijn! Echt afwisselen met slapen en spelen, zo grappig.

Nathalie, wat fijn! Vind dat zelf ook best spannend, want heb lang niet met ieder beestje iets. Dus hoop ook echt dat ik een klik met ze krijg..

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 17:36

Die klik komt vast goed! ;)

Er komen weer heerlijke foto's voorbij <3

Ik maak me weer eens zorgen om Sammie.. Lijkt weer een beetje uit zijn hum te zijn. Kwam gister nacht ook ineens op bed voor een knuffel, ploft bij me neer en gaat lekker liggen spinnen. Krijgt wat kriebels van mij en bijt ineens naar mijn hand. Hij was ook meteen weg want hij weet dat ik daar niet van gediend ben maar hij kwam ook uit het niets, ineens, hap. Vrijwel mis, tikte mijn hand net aan en dat was het maar toch.. Gister loopt hij weer als een gek door het huis een te racen, en ontzettend veel aan het likken/ wassen. Vooral net boven zijn staart en zijn voorpootjes moeten eraan geloven. Ik denk dat hij gister wel een half uur bezig is geweest met likken en rondrennen.

Maar goed, we gaan het maar weer even in de gaten houden. Dit deed hij de vorige keer ook toen hij volgens de dierenarts last van zijn keel had en deze dus geïrriteerd was. Aan de ene kant denk ik: dit is zijn manier om te zeggen; baas, ik heb ergens last van. Aan de andere kant denk ik dat het tussen mijn oren zit en de vorige keer gewoon toeval was dat hij daadwerkelijk wat had...

Nu weet ik dan weer wel dat overmatig likken een teken is van stress of pijn dus dat maakt het weer lastig.. Ik hoop dat hij zich gewoon vies voelde om dat hij in zijn eigen drol in de kattenbak was gaan staan ofzo :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 08:13

Wat een leuke nieuwe aanwinsten komen er voorbij!

Lastig LoveUggs. Bij twijfel misschien ff check-up laten doen bij DA?

Ik ben op zoek naar grit dat zo min mogelijk uitloop heeft. Mijn god wat een bende in huis elke dag. Zico graaft als een malle in de bak. Prima. Maar dat rot grit neemt ie dus mee als ie de bak uit gaat en loopt ie vervolgens het hele huis door (woon klein dus dat gaat snel. haha)
Ik had al een handdoekje voor de bak gelegd. Meneer vindt dat stom en die harkt ie dus gewoon aan de kant...