Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:xDenies schreef:Zo dat is een mooi plekje
Mera is hier ook erg op vogels, zelfs die in de lucht.
Dit is effectief mijn 'achtertuin'![]()
![]()
In ons bos liggen heel veel bosvennen, kan Toby mooi zijn pootjes koelen, heerlijk.
Skippy01 schreef:xDenies schreef:Ik heb met Bodhi wel eens een shoot in het bos in Rijen gedaan (dacht ik) bij MONOA photography.
Die zit inderdaad in Rijen![]()
Er zijn hier ook regelmatig bokt fotomeetings weet ik.
Gaaf! Zij maakt echt wel mooie foto's!
Ymor schreef:Wow skippy wat een mooie foto!! Heb je er meer van die shoot?
Nynkster mooie foto!! Tijd vliegt he!
Denise wat een gave stijl! Ik vind dat high fiven heel leuk.
Skippy01 schreef:Ymor schreef:Wow skippy wat een mooie foto!! Heb je er meer van die shoot?
Nynkster mooie foto!! Tijd vliegt he!
Denise wat een gave stijl! Ik vind dat high fiven heel leuk.
Jazeker, net van Facebook afgeplukt overigens, dus absoluut niet de originele kwaliteit
[ [url=m/mxTKEw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UhCBPf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rkGSO5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sY4sXW.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik had Toby hier net een paar maanden, dus vandaar halsband + tuigje, niet het mooiste op een foto natuurlijk, maar het is niet anders, wegwerken zou ook niet mooi worden)
CupCakes_ schreef:Ik lees morgen bij, lange en hectische dag gehad op het werk vandaag.
Maar een vraagje, Jip is helemaal gek van m'n opa. Nu gaat het niet zo goed met opa, we wisten dat dit er aan zat te komen, maar hij gaat nu wel achteruit. Aangezien opa en Jip 2 handen op een buik waren, hoe zouden jullie 'afscheid' laten nemen? Want ik ben bang dat als het eenmaal zo ver is, Jip continue als we langs het huis van opa rijden helemaal gek word