Mam was er vandaag , ze helpt welleens met schoonmaken. Dus boven de was opvouwen en stofzuigen ,en ik doodleuk het hek open gezet en daar ging Lilo het terror konijn . Snoer van de stofzuiger in haar mond ,en op het logeerbed springen waar mam druk aan het opvouwen was . Aan haar veters zitten ,heb zo gelachen en mam vond het helemaal niks
Hier gebeurd niks , vandaag uitgemest en Lilo weer netjes haar plasje opgehouden tot de bak er weer stond . Ze moet dan altijd standaard een plasje doen
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-19 09:45
Haha herkenbaar. Als ik verschoon leg ik alles netjes neer, en dan gaan de heertjes het hok in en maken ze er weer een paasei bende van .
Hier lijkt het erop dat Lily & Hazel eindelijk weer in hun bakjes poepen het meeste ligt er nu in, ipv naast haha. De tipi tent ga ik er uit halen..dat blijft een ‘pee-pee’ tent
Knappe konijnenkinders Ja de pee pee tent stinkt nu.. krijg het er niet uit dat ze daar niet meer mogen piesen haha.
Maar wanneer Wombat erbij mag ga ik het een beetje omgooien. Ietswat andere indeling, alles wassen en de tent er uit, en dan wil ik er een tunneltje in zetten. Ook iets meer ruimte dan voor de 3 Nijntjes. Tunnels zijn hier alleen blijkbaar niet aan te komen..dus misschien moet ik zelf iets knutselen ideeën zijn welkom
Wat doen jullie om vliegen weg te houden bij de konijnen? Ik heb de ren uitgespoten, incl het gras, nieuwe vliegenzak opgehangen. Morgen gaan ze voor een paar dagen na binnen ivm de warmte