Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annwfyn schreef:Hoi bokkers uit dit topic![]()
Ik kreeg gisteravond een bericht van degene die nu op mijn ratjes past (ik ben zelf in Zweden).
Daar stond in dat ze niet meer voor de ratjes willen/kunnen zorgen en dat ik 4 weken heb om wat anders te verzinnen.
Ik baal hier heel erg van, want voordat ik naar Zweden ging wilde ik eigenlijk een passend huisje voor ze zoeken, maar een familie lid wilde er wel voor zorgen. Ook voor een lange periode. Dat blijkt nu dus anders.
Omdat hier natuurlijk rattenliefhebbers zitten stel ik de vraag in eerste instantie maar hier op bokt.
Ben jij of ken jij iemand die voor lange tijd op de ratjes wil passen en of ze over wil kopen (de kooi dan).
Ik schrijf dit echt met pijn in m'n hart, ik baal er van dat ik nu niet in NL ben om er iets aan te kunnen doen.
Wat info over de monsters:
- Ze verblijven in een dubbele Savic Royal suite 95
- Bij oppassen/kopen krijg je alle toebehoren van hun mee
- Het zijn 4 dames ratjes van september 2015
- Zijn gewend opgepakt te worden
Voor wie meer info wil, stuur een bericht of stel je vraag hier.. dan probeer ik die te beantwoorden!
Extra info: Ze zitten nu net boven stad Groningen, maar er zijn opties om ze op andere locaties te brengen. Mijn oom rijdt met regelmaat van Groningen naar Rotterdam via Utrecht.