Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ymor schreef:Ziet er goed uit inderdaad!!
Wow curse zoveel instagram accounts. Waar gebruik je het allemaal voor?
cursebreaker schreef:Ik vind insta heel leuk om met bepaalde mensen in contact te komen en ook blijven die je hebt leren kennen en zo niet altijd regelmatig spreekt en zeker leuk om met mensen in contact te komen ook als je met iets specifieks bezig bent waardoor je gewoon al daardoor iets gemeen hebt samen. Sommige communities zijn echt heel leuk en zo heb ik al heel wat leuke nieuwe mensen leren kennen. Zo kan ik mooi het honden wereldje, op de mensen die ik privé ken na, wat apart houden dmv Arya’s eigen pagina. En hetzelfde zo met het boekenwereldje e.d. want het wordt anders echt onoverzichtelijk en ik denk dat m’n privé mensen echt niet zitten te wachten op m’n dagelijkse boeken foto’s om maar wat te noemen haha. En ik gebruik het account dan veelal om over favoriete boeken te praten en auteurs en op die manier steun je die mensen gewoon enorm ook![]()
Maar momenteel ben ik dus echt niet actief op alles, behalve de boeken Instagram. Dat schuift altijd. Soms zet ik op andere accounts weer even wat en dan weer even niet. Maar net hoe m’n zin is haha. Maar het platform is in ieder geval echt heel actief en populair en kan ook voor bedrijven e.d. heel fijn te zijn om als promo te gebruiken. Met het gebruik van hashtags e.d. wordt je sneller gevonden bv. en je zou eens in de zoveel tijd een gepromoot bericht kunnen plaatsen wat goed betaalbaar is enz. Het hondenwereldje, katten ook overigens, is echt gigantisch, ook in NL dus dat is wel leuk om te zien vind ik.
Van
Wauw, wat gaat de tijd hard zeg, 6 weken alweer. Lijkt me heel lastig als je zo in twijfel zit met keuzes maken haha.
robbie88 schreef:Ik gebruik sinds kort ook insta, maar vind het nog niet superhandig
Van: woww 6 weekjes al.. dat gaat snel
Hier vandaag pup met zijn zusje gespeeld.. ( heeft mijn zus gekocht) grappig hoe verschillend ze zijn.. vooral in vachtstructuur..ik dacht dat mijn zus met de schaar bezig was geweest
[ [url=m/GvTRqh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EF38Qz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vVFsVH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Kvi0Gl.jpg]Afbeelding[/url] ]