Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:28

Ziet er goed uit inderdaad!!

Wow curse zoveel instagram accounts. Waar gebruik je het allemaal voor?

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:56

Ymor schreef:
Ziet er goed uit inderdaad!!

Wow curse zoveel instagram accounts. Waar gebruik je het allemaal voor?

- Ik heb een persoonlijke waar ik alledaagse dingen plaats (@melissapotgens)
- ik had ooit eentje aangemaakt toen ik bezig was met Weight Watcher om in contact te zijn met de WW/health/food/afvallen community
- ik heb eentje waar ik mijn Bullet Journal dingen op zette want ook daar is een hele community van op instagram haha
- ik heb eentje waar ik mijn boekendingen op zet (Op instagram is daar ook een hele aparte community voor; bookstagram. Ik heb een boeken blog en vind het superleuk om via bookstagram in contact te zijn met andere lezers. Momenteel ben ik daar erg actief en in mijn stories plaats ik naast boek gerelateerde dingen dan ook gewoon alledaagse dingen want schijnbaar vinden ze dat toch leuk om te zien hihi) (@melissasfandomworld)
- Arya heeft een eigen pagina (@aryatheoldgermanshepherddog)
- Sansa heeft een eigen pagina (@sansathemainecooncat)

:') :') :') :')

KimD
Dat ziet er idd tof uit ja. Heerlijk ogend voor een OCD persoon hihi.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:07

Cursebreaker, dat is gewoon een dagtaak :P

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:07

Grappig! Ik had geen idee dat er zo’n aparte community was voor al die dingen!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:15

Oh mij god, jouw boekenaccount is insane. :wow: als jullie echt gaan verhuizen dan heb je wat te doen. :=

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:16

Ik volg jullie nu ook allebei. Leuk!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-20 22:57

Ik heb alleen insta van de shop. Maar gebruik die ook “gewoon” prive. Want ik heb zo’n grafhekel aan insta _O-
Maar als ik dus iemand nog niet volg, even roepen :+

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 23:11

Pfoe, @CB, vijf accounts? :wow:

Ik heb er maar één, en hoewel die eigenlijk bedoeld was voor mijn paardenbedrijfje, is dat inmiddels gewoon privé. Kan het werk toch niet meer doen ivm mijn schouder, dus insta is privé geworden (maar naam nooit veranderd) en mijn zakelijke Facebook en website zijn uit de lucht.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 07:19

Ik gebruik insta enkel voor mijn kennel pagina. Vind het niet echt de handigste social media :=

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 07:36

Ik in het begin ook niet, maar nu vind ik het wel echt leuk. En ik hoef mijn FB niet meer vol te spammen. :D

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 07:44

Ik gebruik voornamelijk insta voor Jip, iedereen werd gestoord dat ik m'n privé insta vol spamde met Jip :+

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 08:30

Ben ik ook maar weer eens :Y)
Pups zijn ondertussen alweer 6 weken nog 2 weken en dan gaat de eerste alweer naar zijn nieuwe huis
Deze week naar de DA voor chippen etc. ben benieuwd hoe dat gaat met dat corona gedoe. En eind van de week karaktertesten.
Ben er nog steeds niet uit welke we gaan houden. De ene dag denk ik eruit te zijn maar dan is het de volgende dag opeens weer anders :')

Hier 2 instagrams. 1 prive en 1 voor mijn kennel maar doe er weinig mee. Vind facebook veel makkelijker. Heb ook vaak de foto's al op de computer staan als ik me bedenk dat ik ook wel wat op insta had kunnen plaatsen

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 08:44

haha lastig he Van! :P

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:20

Ik heb een prive, borders with colours, hamsterscapingofficial & hamstery pure colour :D

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:42

Ik vind insta heel leuk om met bepaalde mensen in contact te komen en ook blijven die je hebt leren kennen en zo niet altijd regelmatig spreekt en zeker leuk om met mensen in contact te komen ook als je met iets specifieks bezig bent waardoor je gewoon al daardoor iets gemeen hebt samen. Sommige communities zijn echt heel leuk en zo heb ik al heel wat leuke nieuwe mensen leren kennen. Zo kan ik mooi het honden wereldje, op de mensen die ik privé ken na, wat apart houden dmv Arya’s eigen pagina. En hetzelfde zo met het boekenwereldje e.d. want het wordt anders echt onoverzichtelijk en ik denk dat m’n privé mensen echt niet zitten te wachten op m’n dagelijkse boeken foto’s om maar wat te noemen haha. En ik gebruik het account dan veelal om over favoriete boeken te praten en auteurs en op die manier steun je die mensen gewoon enorm ook :)

Maar momenteel ben ik dus echt niet actief op alles, behalve de boeken Instagram. Dat schuift altijd. Soms zet ik op andere accounts weer even wat en dan weer even niet. Maar net hoe m’n zin is haha. Maar het platform is in ieder geval echt heel actief en populair en kan ook voor bedrijven e.d. heel fijn te zijn om als promo te gebruiken. Met het gebruik van hashtags e.d. wordt je sneller gevonden bv. en je zou eens in de zoveel tijd een gepromoot bericht kunnen plaatsen wat goed betaalbaar is enz. Het hondenwereldje, katten ook overigens, is echt gigantisch, ook in NL dus dat is wel leuk om te zien vind ik.

Van
Wauw, wat gaat de tijd hard zeg, 6 weken alweer. Lijkt me heel lastig als je zo in twijfel zit met keuzes maken haha.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:32

cursebreaker schreef:
Ik vind insta heel leuk om met bepaalde mensen in contact te komen en ook blijven die je hebt leren kennen en zo niet altijd regelmatig spreekt en zeker leuk om met mensen in contact te komen ook als je met iets specifieks bezig bent waardoor je gewoon al daardoor iets gemeen hebt samen. Sommige communities zijn echt heel leuk en zo heb ik al heel wat leuke nieuwe mensen leren kennen. Zo kan ik mooi het honden wereldje, op de mensen die ik privé ken na, wat apart houden dmv Arya’s eigen pagina. En hetzelfde zo met het boekenwereldje e.d. want het wordt anders echt onoverzichtelijk en ik denk dat m’n privé mensen echt niet zitten te wachten op m’n dagelijkse boeken foto’s om maar wat te noemen haha. En ik gebruik het account dan veelal om over favoriete boeken te praten en auteurs en op die manier steun je die mensen gewoon enorm ook :)

Maar momenteel ben ik dus echt niet actief op alles, behalve de boeken Instagram. Dat schuift altijd. Soms zet ik op andere accounts weer even wat en dan weer even niet. Maar net hoe m’n zin is haha. Maar het platform is in ieder geval echt heel actief en populair en kan ook voor bedrijven e.d. heel fijn te zijn om als promo te gebruiken. Met het gebruik van hashtags e.d. wordt je sneller gevonden bv. en je zou eens in de zoveel tijd een gepromoot bericht kunnen plaatsen wat goed betaalbaar is enz. Het hondenwereldje, katten ook overigens, is echt gigantisch, ook in NL dus dat is wel leuk om te zien vind ik.

Van
Wauw, wat gaat de tijd hard zeg, 6 weken alweer. Lijkt me heel lastig als je zo in twijfel zit met keuzes maken haha.

Dit vooral, doordat Dana zo'n speciaaltje is kreeg ik op FB al vrij snel veel vriendschapsverzoeken van mensen over letterlijk de hele wereld.

Dat heb ik lang afgehouden, sommige heb ik inmiddels regelmatig contact mee. Fokkers in Finland & Zweden, één in Duitsland en één uit de USA.

Maar daarnaast heb ik heel veel kortharig op IG en andersom. Door de chatfunctie kun je ook daarop leuk contact houden met elkaar. :j

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:42

Ik vind insta ook echt leuk! Heb zelf drie accounts, een privé, een voor skye en een waar ik zelfgemaakte riemen verkoop :D
Idee was ooit om een extra account aan te maken voor de hond, maar dat heeft geresulteerd in dat ik eigenlijk nooit meer foto’s van mezelf plaats :+

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:47

Die contacten onderhoud ik op facebook daar zitten ook meer fokkers dan op insta

Van

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 10:47

kiwiwitje schreef:
haha lastig he Van! :P
als de geslachten nou andersom waren geweest was het makkelijk maar helaas :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 10:50

hahaha. succes met de keuze :P

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 16:48

Ik gebruik sinds kort ook insta, maar vind het nog niet superhandig

Van: woww 6 weekjes al.. dat gaat snel

Hier vandaag pup met zijn zusje gespeeld.. ( heeft mijn zus gekocht) grappig hoe verschillend ze zijn.. vooral in vachtstructuur..ik dacht dat mijn zus met de schaar bezig was geweest
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:32

Wat leuk dat er twee in dezelfde familie zijn!! Dat is echt leuk. Wij hadden een chihuahua en zijn ene zusje was van de ene vriendin en de andere van de andere vriendin. Super leuk!! Die kennen elkaar zo door en door dat is altijd echt heel gezellig geweest. Afbeelding

robbie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 17:57

Ja was ook snuffel en hup spelen

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 19:38

robbie88 schreef:
Ik gebruik sinds kort ook insta, maar vind het nog niet superhandig

Van: woww 6 weekjes al.. dat gaat snel

Hier vandaag pup met zijn zusje gespeeld.. ( heeft mijn zus gekocht) grappig hoe verschillend ze zijn.. vooral in vachtstructuur..ik dacht dat mijn zus met de schaar bezig was geweest
[ [url=m/GvTRqh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EF38Qz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vVFsVH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Kvi0Gl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk dat jullie er twee in de familie hebben! Wat zijn ze schattig samen ook <3

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-20 19:45

I saw you mister Roger Rabbit >;)

Afbeelding
Afbeelding