Ik had dat pas. Ik droomde dat ik buikpijn had. En toen ik wakker werd voelde ik het nog. Bleek dat Bodhi zijn kop op mijn buik/heup rustte. En hoe schattig ik het ook vond, heb hem iets opgeschoven haha.
Heerlijk. Hij ligt nu dromend te smakken met die grote flubberwangen van hem.
XxDiandraxX
Geplaatst: 16-05-19 00:13
Elin slaapt ook bij mij (prim niet want die wil nog wel eens slopen dus die ligt in de keuken).
Ik vind het heerlijk, een 1.60m bed lekker voor ons met zijn tweetjes. Is ook altijd even ons rust/knuffel moment.
Tijdens warme nachten ligt ze veel op de grond, bij koude nachten op bed. Als we allebij in half wakkere toestand zijn is dit haar favoriete plekje..
Skye ligt zowieso graag op bed. Als ik de deur even vergeet krijg je dit En vervolgens ligt ze daar wel een tijdje haha. Snachts ligt ze lekker tegen mij aan en als ik half wakker word is het knuffeltijd vind het zo gezellig zou niet meer anders willen.
Hoe doen jullie dat toch. Hier liggen de katten al op bed, maar vooral vriendlief neemt al genoeg ruimte in. Moet er niet aan denken dat daar nog 3 honden bij komen
Zo lag Dundy ook altijd bij mij Diandra Nu nog steeds als vriend weg is, anders past het niet
Dexter heeft vannacht de hele nacht weer op mij of tegen mij aan gelegen. Kan niet zeggen dat ik er van geniet. Zeker niet als ik wakker word met mn hoofd richting zn ballen
Dat scheelt dan weer Kaus, elin heeft geen ballen en heeft altijd netjes haar staart tegen haar billen. Ik krijg hooguit een douche van de voorkant..
Hier ook geen vriend en Elin is niet zo groot dus ruimte zat.
xDenies
Geplaatst: 16-05-19 08:11
Hahahahha Ondanks de ballen hier geen last van. Toen Lupa nog op bed sliep werd ik gek van haar dromen. En toen ze slechter begon te zien bleef ze ook uren recht op liggen starend naar 1 plek. Dus daar zijn we mee gestopt.
Bodhi schud wel mijn bed op... achja Verder vind ik het echt wel gezellig, lekkere kroelhond.
Toen ik thuislag met rugklachten werd ik wakker met aan iedere kant een hond die beide strak naar de deur keken. Waakhondjes!
Mijn hond ligt soms op bed. Vriend is er alleen weekends. Vaak mag ze bij mij liggen als ik bang ben whahaha. Ik woon dus vaak alleen. Dus heb soms een knuffelmaatje nodig Maar dit is niet standaard elke dag. Vaak 1x per week ofzo
Ik gebruik ze hier ook altijd als waakhonden Zolang zij niet reageren op enge geluiden in huis is het goed. En als ik s nachts iets engs hoor buiten, gooi ik Dundy naar buiten
Laatste tijd schrikt Dexter weleens op uit zijn droom en gaat dan als een idioot lopen blaffen en grommen naar het raam of de tv. Doet hij echt nóóit dus super creepy wanneer dat wel gebeurt
Ianthe
Geplaatst: 16-05-19 15:18
Alleen Olly is een beetje waaks hier, maar niet super. Die zou elke creep ook gewoon vrolijk begroeten.
Hij dacht vandaag laat ik mezelf eens lekker verkloten, stok of iets in zijn poot, zijn pad achterop de poot hing ook helemaal los. In zijn poot waren de zenuwen of weet ik veel wat de dierenarts precies zei kapot(hij ging nogal snel in het Duits;p ), dus dat moest gefixt worden. Was een leuke wandeling, net 5 minuten onderweg, komt die onder het bloed terug. Zaterdag kan die weer terug voor verband verwisselen en controle en dat moet voorlopig elke 2 dagen. En waarschijnlijk daarna verder met fysio... Daar gaan alle plannen voor het komende jaar.
Ja echt balen. Dacht eerst hangt alleen los, dat is alles. Maar door al het bloed zag je niet gelijk dat er ook nog een gat in zijn poot zat. Gelijk geopereerd. Hij ligt hier nu relaxt op de bank, in de mand wil die niet haha. Die andere 2honden dachten ook wtf, moeten we nu al weer gaan? Heb die snel thuis gebracht en toen gelijk naar DA gereden.
He bah ianthe! Hopelijk geneest het snel... ik ken dat gevoel ik ging toen de hondjes uitlaten denk laat ze even lekker op het veld achter ons huis spelen joy verstapt dr eigen been gebroken kruisbanden volledig weg ... haalt de lol er wel van af
Ja hoop geen blijvende schade, maar hij is jong en gezond..dus we zullen het zien. Zal helaas alleen paar maanden duren voordat alles weer ok is denken ze. En een Olly rustig houden is best lastig Had een lekker bedje voor hem gemaakt, maar nee hoor, hij moest perse op de bank Zaterdag eens kijken bij de DA hoe het eruit ziet, heb het zelf verder niet gezien na de operatie.