Oke denk ook niet dat die extreem is hoor haha, maar de andere oogt net iets rustiger of meer bang misschien. Denk niet dat t veel uitmaakt dan. Kijken wat vriendlief zegt als ie komt kijken
Bang naar jou of naar andere konijnen? Mijn Ollie, leider van de groep van 4 destijds was doodsbang voor mensen maar was een super leider die zodra het nodig was ook goed iedereen op zn donder kon geven. Niet extreem dominant maar toch net genoeg voor de dames.
Nu is Billy de leider van mn groep van 4, eigenlijk niet echt dominant (eerder de onderdaan van Pepper ) Maar hij houdt toch de groep in toom, ookal willen de dames nog wel eens te ver gaan, als het uit de hand loopt bemoeid hij zich ermee!
Dan heb ik nog Macho en Puk, Puk is heel dominant en Macho de rust zelve en dat is de perfecte match! Ik denk wel dat Macho in een groep wel een stuk dominanter gedrag zal tonen!
laughterline
Geplaatst: 13-07-19 11:14
Hmm wel interessant om zo te lezen!
Bang voor mensen zijn ze hier allemaal helaas haha. Ik zal eens kijken of ik -als het rustig is- er een tijdje bij kan zitten zodat ik het gedrag wat beter kan observeren. Heb die linksboven wel een andere achterna zien rennen met plukje haar in de mond, de zwarte nog niet. Maar dat zijn korte momenten dat ik ze heb gezien, die zwarte oogt gewoon iets rustiger haha.
Hmm dat is niet leuk om dat idee te hebben Tarzan! Hopelijk kan ze toch nog even bij je blijven.
Gefeliciteerd Esther!
Vandaag komt m’n vriend bij de zwartjes kijken. Helaas was die helemaal zwarte een dame. Maar vind de twee broertjes heel leuk hehe. Benieuwd met wat voor naam hij komt aanzetten
Ja, ze eet nu alleen nog de havervlokken, dus daar geef ik nu maar meer van en ze zit vaker stil dan normaal.
Maargoed 4 jaar terug was ze al kantje boord, vorig jaar ook de warme zomer en daarna het virus overleefd, nooit gedacht dat ze de winter door zou komen dus we hebben al flink wat tijd in de bonus!
Ze is nu 6 meen ik, veel te jong nog natuurlijk maar haar lijfje is al een geruime tijd op ..
Ze is gewoon m’n lieveling, dat maakt het zo erg, de rest van m’n lievelingen zijn vorig jaar al weggerukt door het virus
We zien wel hoelang m’n taaie dame nog heeft, en mocht het echt niet meer gaan zal ik voor haar de beslissing maken.
Na een aantal keer in de opvang terecht zijn gekomen heb ik haar toch een mooi leven kunnen geven
Esther proficiat! Rebecca Laughter, spannend!
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-19 09:46
Thanks meiden!
Spannend Laughterline!
Haha Rebecca, ze weten wel wat ze willen .
Lastig hoor Tarzan . Wil ze ook geen brokjes, lekkere groentes ofzo meer?
Het is zo moeilijk Tarzan, ik hoop dat ze nog even heeft voor je.
Gefeliciteerd esther!
Ben benieuwd laughterline
Hier gaat gewoon alles zijn gangetje gelukkig
_Tarzan
Geplaatst: 14-07-19 10:53
Groenvoer eet ze wel nog met smaak op Maar ze wordt steeds kieskeuriger merk ik, havervlokken eet ze goed maar had lekkere brokjes gehaald die ik door de gewone biks meng maar die eet ze ook niet. Ze eet wel nog hooi naast de havervlokken en het groen
Wat een draak zeg, het traphekje is denk ik rond de 1 meter. De ren in de woonkamer is wel laag maar die twee zijn zo rustig haha
laughterline
Geplaatst: 14-07-19 16:48
Nou we hebben ons 3e kind gekozen en m’n vriend heeft de naam bekend gemaakt
Het is het broertje van die ik hier eerst heb laten zien. Vonden we alle twee toch ietsje leuker. Qua karakter kon ik -voor zover ik dat kon opmerken- weinig verschil zien. Deze was ietsje kleiner en leek iets relaxter bij mensen.
Maak kennis met... Wombat
Sorry voor de foto spam Vind m wel al best wel groot (eind vd maand 5 maanden)
Edit: oh ja, nu dus zsm een gaatje zien te vinden dat ik m naar de dierenarts kan brengen en een huisje klaar maken thuis hopelijk kan ik deze week even terecht tijdens het werk.. hij komt dan tijdelijk in de 2e slaapkamer, dus voordeur, gang en slaapkamerdeur zit er nog tussenin voor die de dames kan ruiken of andersom
_Tarzan
Geplaatst: 15-07-19 13:39
Wombat Wel een leukerd!
Es_ther
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-19 13:51
Welkom Wombat! Wat een leukerd
laughterline
Geplaatst: 15-07-19 15:00
Haha had de naam zelf niet gekozen, maar het had erger gekunnen hoopte dat ik m morgen weg kon brengen, maar iemand is ziek op t werk dus nu kan ik niet weg. Ach ja, hopelijk snel! vandaag alles ingekocht wat ik nodig heb voor t tijdelijk verblijf, dus we zijn klaar voor hem