Wat een leuk topic! Wij hebben 2 weken geleden onze kittens (100% zuivere [ras]) van Schiphol afgehaald. Ze kwamen met zijn twee uit Riga. Ik zal morgen even foto's plaatsen!
Mwah aan een lijntje , hop zelf poten gebruiken . Hmm heb je niet een bolderkar? haha
Froukje
Forever young
Geplaatst: 15-11-15 23:51
bobje26 schreef:
Werkt die 'voeg foto's toe' via je telefoon ook? Ja ze hebben de hele vlucht geslapen en zijn gigantisch wild haha
Welkom, wij willen foto's!
Mandyy
Geplaatst: 15-11-15 23:52
Roosch schreef:
Ach kijk dat nou. Dotje. Wat lief.
Dankjewel!
En knorren dat ze deed.
Welkom! Ben ook benieuwd naar foto's!
MarloesRixt
Geplaatst: 15-11-15 23:59
Limoen, wie weet mag je hier ook nog wel eens komen. Ik vind je foto's zo gaaf! Ben ook heel benieuwd naar de foto's van Roos! Gefeliciteerd ook met je verjaardag.
De kerstboom..... Ons oudere kat Sjaak doet er niks mee, maar Harrie ziet hem dit jaar voor het eerst. Normaal hebben we glazen ballen maar dit jaar ga ik voor plastic. Ik vrees het ergste voor de boom, slingers en ballen.
Noa op schoot, leuk zeg!
Ik heb vandaag deze krabpaal besteld. Ben benieuwd wanneer hij komt en wat ze er van vinden. Recensies zijn wat wisselend maar voor zo'n prijs gok ik het er op.
Winnie, zit jij op Facebook ook op de 'katvriendelijk je huis inrichten' pagina? Je creatie komt me bekend voor! Erg leuk gedaan! Kunnen de scherpe punten geen kwaad? Ik had ze zelf even afgezaagd of ingekort en dan stomp gemaakt.
Mooie paal zeg! Ik heb zo te zien een vergelijkbare paal van Tectake in een slagje kleiner, die is prima! Heeft al heel wat aanvallen overleefd.
Verder heb ik in de huiskamer Coco palm van Zooplus. Zon leuk ding!
Roosch
Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-15 00:02
Dankjewel voor de felicitaties! MR, zou tof zijn als Limoen ook es bij jou zou komen.
Jaaa die knop werkt perfect. Dus wij willen foto's!
xFioon
Geplaatst: 16-11-15 00:06
Gefeliciteerd roos! En ben benieuwd naar de foto's
Ook benieuwd naar de foto's van de 2 oosterse kittens
Ik zit ook op de Fb pagina, dus herkende hem ook al, leuk gemaakt! Gaat zoiets njet schimmelen of rotten binnen?
Hier vorig jaar met een +/- 5 maanden oude kitten wel een kerstboom opgezet, paar keer nee en plantenspuit en de boom (met breekbare ballen, alleen onderste rij leeg) werd met rustgelaten de rest van de tijd. Dit jaar dus poging om het nr 2 ook af te leren die klimt namelijk ook al graag in de gordijnen...
Misschien dat ik eens de studio bij mijn ouders moet oppikken en die hier in huis opzetten Hij ligt daar ook maar te verstoffen. Ik had die studio echt veel bij Puk en Figaro gebruikt
Pff, er zit er hier 1 voor het keukenraam te jammeren dat ie in huis wil,inclusief muis in z'n bek. Geen idee hoe hij ineens op dat idee komt, want naar binnen met muis heeft ie nog nooit gemogen.