Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb al langere tijd niet meer gereageerd maar wel meegelezen en meegeleefd met jullie leuke en minder leuke ratten-avonturen. Het is echt een groot nadeel van ratjes dat ze zo kort leven.
Maar daar staat tegenover dat het fantastisch lieve huisdieren zijn.
Als we ze echt willen onderscheiden moeten we naar hun buikjes kijken: de ene heeft een helemaal grijs buikje, de tweede één klein wit vlekje en de derde twee vlekjes.
) en over een touw van de ene plaats naar de andere klimmen.
Heb destijds voor mijn hamster wel het een en ander met lijm gedaan maar dan wel gezorgd dat het niet er tussenuit lekte zeg maar. Of je moet al een vouwsysteem bedenken maar dat is voor kinderen wel weer heel veel gedoe denk ik. Daar heb ik als twintiger nog geen geduld voor. XD
Ik woon zelf in Friesland en heb helaas geen gratis OV dus ik kan niet heel ver reizen.

Maar alles is een zwart gat van de weinige slaap en de drukke dagen
eclair98 schreef:Ik gebruik wel lijm, de ratten van mij knagen alleen aan de takken, de rest laten ze met rust. En als je niet met te veel lijm werk en het niet er tussen uit druipt, gaat het wel goed!
Kinderlijm ed kan op zich wel, maar ik merk dan juist dat ik zelf veel meer knoei en dan kunnen ze er weer afknagen. Als je voorzichtig met het lijmpistool werkt, druipt het niet en dan knagen ze er niet aan. Wat er wel per ongeluk tussen uit druipt, krap ik dan weg met een mesje...