Cody heeft zijn gekke uurtje. Hij is constant sprintjes aan het trekken die eindigen met waterpret

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cinniz123 schreef:Kiimm hoe is het eigenlijk afgelopen met cody zn grote broer zn krullen kont?
Kiwi wat een enorm nest van chiva en ben benieuwd wat djessy gaat doen.
Hoe gaat het met de kapotte voetzoeltjes?
Heb er geen ervaring mee dus ook geen tips.
Wat zouden jullie doen?
Ik ent bewust en bewust niet tegen weil maar nu hebben de buren een ratten plaag (tokkies) en nu zag mn wel leuke buurvrouw een rat door onze tuin lopen over het kunstgras.
Ik overweeg nu toch voor weil te gaan enten......overdreven reactie van mij of zouden jullie het ook doen?
CupCakes_ schreef:Hier gaat genezen heel langzaam. Zodra Jip maar water ziet ligt hij er al in en met dit warme weer kan ik hem dat niet kwalijk nemen. We hebben inmiddels twee koelvesten besteld die KimD ons een poos terug aangeraden heeft, hopelijk heeft hij het dan minder warm.
Oshaa schreef:CupCakes_ schreef:Hier gaat genezen heel langzaam. Zodra Jip maar water ziet ligt hij er al in en met dit warme weer kan ik hem dat niet kwalijk nemen. We hebben inmiddels twee koelvesten besteld die KimD ons een poos terug aangeraden heeft, hopelijk heeft hij het dan minder warm.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd welke koelvesten je hebt besteld. Hier denken we er nog over. Je ziet niet aan Beer dat hij last heeft vd warmte op het moment zelf, maar zondag was hij in de avond echt niet lekker en ik denk dat het door de warmte kwam (hij was mee op werk-wandeltocht, met ook stukken in de zon). Lees er alleen zulke uiteenlopende dingen (positief en negatief) over, dat de twijfel blijft.
cinniz123 Wij enten ook tegen Weil. We hebben zelf ratten in de tuin dus elke kleine beetje helpen. We hebben vallen etc, maar we wonen ook wel midden in het bos dus echt zin heeft het allemaal niet. Daarnaast is de tuin echt een verlengde van het huis en loopt hij er de hele dag in rond, dus ik zie niet wat hij steeds aan het doen is.
Kiwitje Gefeliciteerd! Lijkt me straks nog best intense - een nestje in de zomer! (Kan niet precies uitleggen waarom het mij in de zomer zwaarder lijkt dan in de winter, maar dat doet het wel).
-----------------------------------------
Wij zijn vorige week gestart in Gehoorzaamheid 1. Was meteen echt next level, maar het ging heel goed. Er is één bulldog in de groep die nogal een verleden heeft, en Beer en een andere hond hebben het niet zo op die hond. De bulldog reageert alleen nogal heftig soms. Bij Beer gaat het nog wel - zolang ze ver genoeg afstand houden reageert Beer niet, maar bij die andere hond is het hele veld nog niet genoeg afstand. Dan gaat die hond blaffen en dan flipt de bulldog en dan is het een prikkelfestijn van jewelste. Maar goed - het ging eigenlijk heel netjes. We zijn gestart met het uitbouwen vd moeilijkheid vd wacht, maar daar is hij al erg goed in.
Ook hebben we een nieuwe hondenweide met zwemvijvertje in de buurt! Vandaag ontdekt. Dacht eerst dat Beer er waarschijnlijk niet in zou gaan - hij heeft nogal specifieke eisen aan hoe hij water in gaat - maar er waren een paar goldens die het voordeden. Toen vond hij het toch een partij leuk. Nu wel een beetje een modderige hond![]()
[ [url=m/9ISW0x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qPrkw7.jpg]Afbeelding[/url] ]