Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxDiandraxX schreef:Ik doe eigenlijk helemaal niks tegen vlooien/teken tenzij ik zie dat ze wat meer krabben of ik teken vind. Meestal krijgen ze dan vectra 3d of bravecto (seresto niet ivm showhonden en hun kraag er niet mooier van word).
En dat herhaal ik dan pas weer als ik zie dat het nodig is.. Dit jaar hebben ze nog helemaal niks gehad en alleen van prim 1 teekje weggehaald.
Galaika schreef:Ergens in januari kreeg Troy Bravecto, wat is raadzaam om het weer te geven? Aangeraden werd na 3 maanden, ik zou het pas in juli weer willen geven. Hij wordt trouwens gecastreerd vrijdag, hij heeft super veel last van voorhuidontstekingen.
kiwiwitje schreef:Die zijn leuk Kim! Waar heb je die besteld? De labels blijven hier helaas vaag
StonedRomy schreef:Bij mij doet de link het niet
KimD schreef:Altijd leuk! Maar zo te zien geen slate, maar een lilac merle.
Citaat:De 'Slate' merle trok mij wel het meest, maar er is gewoon nog niets over te zeggen. Stiekem dacht ik wel; jammer geen lilac of choco. De 'Slate' merle zou grijzig wit zijn. Ik vond de kleur maar raar Zo half nat, dus opnieuw weinig over te zeggen.
Krijg ik net een berichtje. Ik was om half 9 thuis en nadat ik mijn moeder had geupdate ben ik op de bank proberen te slapen (helaas zijn ze hier aan de overkant de tuin aan het verbouwen incl tegels zagen) .. komt dus het berichtje; Uuh .. correctie .. de Slate merle .. is een Lilac merle.