.10 is ook een mooie leeftijd, sterkte
.En natuurlijk! Altijd gezellig
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze is weer lekker de oude gelukkig.
zeker geen fijne manier zo nee. 
Hopelijk kan ik snel met -meneer nog zonder naam- naar de dierenarts. 

Hij heeft wel een mooie leeftijd gehad!
(Ze zijn eigenlijk ook wel erg lief en passen zich goed aan aan de rest maar als ze op oorlogspad zijn zijn ze niet te stoppen
)
. Zodra ik de deur openzet heb ik ineens een paar konijnen binnen

) , dan schrikt Tarzan niet en kan ik eerste blik werpen op hoe ze er die dag uitzien . Terwijl ze knagen gooi ik brokjes en stap ik binnen om ze hooi te geven
draken zijn het
dus -voor nu- even geen stress
kijken wanneer ik een gaatje kan vinden om met de man naar de dierenarts te gaan. 

en dus samen maar een koek je eten joep had alleen geen zin om om te draaien dus dan maar met je kon naar dr toe

, johannes pitbrood is niet aan te slepen
Ik ga morgen 1 zakje critical care terug brengen en 1 bewaar ik voor het geval dat ... Is goed tot april 2020 maar we gaan er gewoon van uit dat het haar niet meer over komt. 
) en gezien ik momenteel nog thuis wonende ben heb ik er ook niet al te veel op te zeggen maar een stukje ren is afgezet van de hedera en een stukje ren is verplaatst. Stelletje nieuwsgierige draken komen altijd even rond neuzen als we ergens mee aan het prutsen zijn.
Seraphia schreef:Bibi is weer haar lekkere oude zelf dus ze is weer helemaal gezond.Ik ga morgen 1 zakje critical care terug brengen en 1 bewaar ik voor het geval dat ... Is goed tot april 2020 maar we gaan er gewoon van uit dat het haar niet meer over komt.
We hebben de ren nu ook buiten anders gezet (mijn pa wilt de hedera graag weg, mijn ma weer niet dus dat is een dingetje) en gezien ik momenteel nog thuis wonende ben heb ik er ook niet al te veel op te zeggen maar een stukje ren is afgezet van de hedera en een stukje ren is verplaatst. Stelletje nieuwsgierige draken komen altijd even rond neuzen als we ergens mee aan het prutsen zijn.
![]()
Jullie nijns zitten goed in de vacht zeg! Bij Bibi steken er echt plukken uit omdat ze zo erg aan het verharen is, en ik borstel haar wel maar dit wil ik dan ook weer niet te vaak doen. Las ergens dat dat ook weer niet goed is.

Wat een pluizebol! Ook meteen even zn klitten uit zn kuif geknipt

)