De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-19 22:55

Ach jeetje Fredje :(.
10 is ook een mooie leeftijd, sterkte :(:).
En natuurlijk! Altijd gezellig :).

Seraphia

Re: De konijnenfans hippen vrolijk door (deel 2)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 23:15

Jeetje wat naar om mee te moeten maken zeg! 10 is een mooie leeftijd, beterschap!

Met Bibi gaat het gelukkig weer hartstikke goed! Ze wilde daar straks zelfs maar al te graag een half koekje (tiny friends farm fruities abrikoos en kersen) aanpakken en die heeft ze lekker op zitten peuzelen. <3 Ze is weer lekker de oude gelukkig. :D

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 23:24

Sorry Fredje! Helemaal over je bericht heen gelezen. Wat naar van Hops! Sterkte! :(:)
Wel fijn dat de rest van je groep het nog goed doet.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 07:15

Sterkte met t overlijden van hops :( zeker geen fijne manier zo nee.

Poepjes vegen kennen wij hier ook :+

En ja dat klopt ook, heb ik ook verteld hier; zodra ze voer krijgen of denken dat ze voer krijgen beginnen ze. Dan geef ik ook zsm iets om te voorkomen dat t erger wordt. Maar gister waren ze zo rustig,..niet normaal haha. Ben benieuwd hoe het gaat de komende dagen. :j Hopelijk kan ik snel met -meneer nog zonder naam- naar de dierenarts.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 11:28

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 12:00

Wat fijn Laughter dat het nog goed gaat, succes met de castratie van "Zwartje" :')

Maylotje, wat fijn om te lezen dat ze lekker verliefd zijn! Ik zou ook spontaan verliefd worden op Olijfje :P

Fedje, je mag ze hebben hoor, wanneer kom je ze halen? :')
Sterkte met het verlies van Hops! :(:) Hij heeft wel een mooie leeftijd gehad!
Mooie bende heb je, hoeveel had je er ook alweer?

Gelukkig gaat alles weeer goed Seraphia!

fedjeraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 13:43

@laughterline, hier ook een met voernijd en het beste werkt hier om het eten te strooien. Als ze samen uit een bakje moeten eten is er ook altijd ruzie

@Tarzan, ik heb er nu vijf. Groepje van drie en koppel van twee.

@seraphia, wat fijn dat het weer xo goed gaat met Bibi!

Bedankt allemaal. Hij heeft inderdaad een prachtige leeftijd behaald en we hebben erg van hem genoten de afgelopen 1,5 jaar, terwijl hij hier lekker zijn pensioen had.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 14:47

Fedje, oooh dan passen er nog wel 2 bij, ze zijn heel lief hoor :') (Ze zijn eigenlijk ook wel erg lief en passen zich goed aan aan de rest maar als ze op oorlogspad zijn zijn ze niet te stoppen _O- )

fedjeraketje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:30

Haha, zou ze graag is in het echt zien. Volgensmij is het echt een heerlijk stel. Hier ook eentje die graag op oorlogspad gaat. Kom overal keutels tegen, op de tafel, op de kussenbox en op het hok :+ . Zodra ik de deur openzet heb ik ineens een paar konijnen binnen :')

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 15:50

Sterkte Fredje!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 16:16

Veel sterkte!

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 17:37

Je bent welkom hoor Fedje, Enne dat klinkt ongeveer als Ginny en Flo _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 17:52

Jullie gaan hard :+

Sterkte Fredje

Ik strooi altijd voer ,houd ze bezig en ze moeten zoeken naar eten . Geef ze altijd eerst uit de hand door het hek (Deur open komt Lilo eerst en roep Tarzan dan en die komt dan ook :)) ) , dan schrikt Tarzan niet en kan ik eerste blik werpen op hoe ze er die dag uitzien . Terwijl ze knagen gooi ik brokjes en stap ik binnen om ze hooi te geven :P

Fedje :') draken zijn het

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 19:54

Zodra ze eten hebben is gekibbel over en zijn ze beste vriendjes. Een bakje is dan ook geen probleem. Vandaag zijn ze ook weer heel lief naar elkaar en lijkt het alsof ze nog nooit ruzie hebben gehad. Ook niet tijdens het voeren of als ik bij ze sta. Gelukkig :j dus -voor nu- even geen stress :) kijken wanneer ik een gaatje kan vinden om met de man naar de dierenarts te gaan.

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:00

Afbeelding
Afbeelding

Jullie waren benieuwd naar foto’s. Hier zijn er 2! Ze wilde graag een koekje := en dus samen maar een koek je eten joep had alleen geen zin om om te draaien dus dan maar met je kon naar dr toe _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:13

Ze zijn leuk samen <3

Afbeelding
Hier wouden ze een snackje :)) , johannes pitbrood is niet aan te slepen

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:14

Wat is dat johannes pitbrood precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:29

Zit ook in gemengd voer die zwarte dingen

Peulen van de johannes pitbrood boom :))

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 20:58

Ik had gehoord dat dit eigenlijk niet zo goed is voor konijnen?

Leuk koppel zeg! Olijfje is echt mooi :j

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:09

Coconut naar mijn weten is johannesbrood een dikmaker, wel goed maar niet als je konijn al te dik is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:22

Zover is mijn kennis ook , Tarzan begint dik te worden dus eigenlijk moet ik ermee stoppen. Maar ze vinden het zo lekker -O-

Seraphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:14

Bibi is weer haar lekkere oude zelf dus ze is weer helemaal gezond. :D Ik ga morgen 1 zakje critical care terug brengen en 1 bewaar ik voor het geval dat ... Is goed tot april 2020 maar we gaan er gewoon van uit dat het haar niet meer over komt. :D

We hebben de ren nu ook buiten anders gezet (mijn pa wilt de hedera graag weg, mijn ma weer niet dus dat is een dingetje :') ) en gezien ik momenteel nog thuis wonende ben heb ik er ook niet al te veel op te zeggen maar een stukje ren is afgezet van de hedera en een stukje ren is verplaatst. Stelletje nieuwsgierige draken komen altijd even rond neuzen als we ergens mee aan het prutsen zijn. }:)

Jullie nijns zitten goed in de vacht zeg! Bij Bibi steken er echt plukken uit omdat ze zo erg aan het verharen is, en ik borstel haar wel maar dit wil ik dan ook weer niet te vaak doen. Las ergens dat dat ook weer niet goed is. :=

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:18

Seraphia schreef:
Bibi is weer haar lekkere oude zelf dus ze is weer helemaal gezond. :D Ik ga morgen 1 zakje critical care terug brengen en 1 bewaar ik voor het geval dat ... Is goed tot april 2020 maar we gaan er gewoon van uit dat het haar niet meer over komt. :D

We hebben de ren nu ook buiten anders gezet (mijn pa wilt de hedera graag weg, mijn ma weer niet dus dat is een dingetje :') ) en gezien ik momenteel nog thuis wonende ben heb ik er ook niet al te veel op te zeggen maar een stukje ren is afgezet van de hedera en een stukje ren is verplaatst. Stelletje nieuwsgierige draken komen altijd even rond neuzen als we ergens mee aan het prutsen zijn. }:)

Jullie nijns zitten goed in de vacht zeg! Bij Bibi steken er echt plukken uit omdat ze zo erg aan het verharen is, en ik borstel haar wel maar dit wil ik dan ook weer niet te vaak doen. Las ergens dat dat ook weer niet goed is. :=

Kleine troost
Afbeelding

Wat fijn dat het weer goed gaat!

Johannes pitbrood vonden ze hier ook heel erg lekker :)

Leuk die 2 samen maylotje, gelukkig dat het zo goed klikt.

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 14:25

Hahaha Spooky heerlijk kontje!

Hier vanmorgen Macho eens gekamt (hij was het er dus echt niet mee eens) Ik zag daarna uit alsof ik zelf Macho was :') Wat een pluizebol! Ook meteen even zn klitten uit zn kuif geknipt :')

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 06:48

Wat zijn ze leuk samen maylotje!

Fijn dat er een oplossing is gevonden voor de ren/heg :j

Ik moet die twee hier ook maar eens kammen..wat voor kam gebruiken jullie als ik mag vragen? Ik heb hier een soortvan siliconen kam wat verkocht wordt als dieren kam maar gebruik ik vooral om het haar van het deken af te halen. Nog niet op de dames geprobeerd :P

Ik heb keuze stress _O-
Die links onder wilde ik eigenlijk, maar is een vrouwtje dus dat gaat niet. Linksboven is degene die ik hier al heb laten zien. Rechtsboven is ook een mannetje maar vind links leuker. En de helemaal zwarte rechts onder vind jk eigenlijk ook heeeel erg leuk, maar moet nog even kijken of het een mannetje/vrouwtje is. (Ja dat houden ze hier gewoon bij elkaar _-:( )
Die helemaal zwarte is iets zachter/liever/rustiger dan die linksboven. Heeft misschien wel m’n voorkeur. Maar voor m’n twee terror dames heb ik misschien een iets fellere nodig? Of misschien werkt dat juist ave rechts en gaat hij ook vechten :=
Vind t best lastig allemaal :+
Afbeelding