Zonnetje81 schreef:Eva blijft slecht brokjes eten. Ik heb er nu een paar kattenbrokken door gedaan en toen ging ze wel eten. Lijkt me geen kwaad te kunnen..
Bij saar voerde ik een beetje pate of karnemelk als ze slecht at
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bo_Y schreef:Zonnetje81 schreef:Eva blijft slecht brokjes eten. Ik heb er nu een paar kattenbrokken door gedaan en toen ging ze wel eten. Lijkt me geen kwaad te kunnen..
Julia schreef:Hoe vaak voer je per dag? Evy wilde ook niet eten, likte er wat aan en liep er dan bij weg. Van alles geprobeerd en wilde uiteindelijk alleen maar kaas of leverworst. Was niet helemaal de bedoeling.Op advies maar max 2 keer op een dag gaan voeren (op tijd in de ochtend en begin vd avond) en dat gaat nu heel erg goed.
Wij voeren trouwens de Eukanuba nature plus graanvrije brok.
Zonnetje81 schreef:Eva blijft slecht brokjes eten. Ik heb er nu een paar kattenbrokken door gedaan en toen ging ze wel eten. Lijkt me geen kwaad te kunnen..
Bo_Y schreef:Zonnetje81 schreef:Eva blijft slecht brokjes eten. Ik heb er nu een paar kattenbrokken door gedaan en toen ging ze wel eten. Lijkt me geen kwaad te kunnen..
Bo_Y schreef:Julia schreef:Hoe vaak voer je per dag? Evy wilde ook niet eten, likte er wat aan en liep er dan bij weg. Van alles geprobeerd en wilde uiteindelijk alleen maar kaas of leverworst. Was niet helemaal de bedoeling.Op advies maar max 2 keer op een dag gaan voeren (op tijd in de ochtend en begin vd avond) en dat gaat nu heel erg goed.
Wij voeren trouwens de Eukanuba nature plus graanvrije brok.
Oh is die er..
Wij voeren normale Eukanuba lam/rijst, maar zonder graan schijnt beter te zijn.
Julia schreef:Waar geven jullie een time-out en voor hoe lang dan ongeveer?
Neonlight schreef:Time-out geven als ze te fel wordt, even de prikkels wegnemen. Kiko is ook enorm druk als er bezoek is. Nu gaat het beter maar tot aan een jaar was bezoek een ramp. Of Cubalibre uitnodigen, toen zij bij ons op bezoek was was het de eerste keer dat Kiko zich gedroeg en dat was de ommekeer.
Neonlight schreef:Time-out geven als ze te fel wordt, even de prikkels wegnemen. Kiko is ook enorm druk als er bezoek is. Nu gaat het beter maar tot aan een jaar was bezoek een ramp. Of Cubalibre uitnodigen, toen zij bij ons op bezoek was was het de eerste keer dat Kiko zich gedroeg en dat was de ommekeer.
Zonnetje, is dat niet ontzettend veel eten voor een voerbeurt? Kiko krijgt nu 2x 150 gram op een dag. Is wel uitgegroeid dus hoeft minder maar is ook een stuk groter.