Zo hehe! Hier eindelijk tijd om mijn verslagje te schrijven van de wedstrijd van afgelopen zondag!
Eerste VP ging erg goed, was uiteindelijk dan ook 2de van de large debutanten honden. De start was een hindernis en de 2de waren de palen, ging jammer genoeg even mis bij de palen maar opnieuw ingestoken en toen deed ze ze super!
2de vp ging ook erg goed, stond toch wel een moeilijk lijn uitgezet met een aantal lastige lijnen langs de schutting, 2 van de 3 moeilijke lijnen langs die schutting gingen super, op 1tje na, ze schoot eventjes de schutting op. al met al heel tevreden over het rondje alleen door die uitschieter wel een disk.
Bij de jumping ging het ook super goed, dit keer stonden de palen aan het einde van het parcour en mevrouw wilde de palen niet meer goed doen. Uiteindelijk een disk opgelopen en maar de tijd ervoor genomen om ze toch goed af te maken.
Overall was ik 4de van de debutanten geworden, dus net buiten de prijsjes. Ook nog een vest laten maken met Bodhi's naam op de achterkant. Dus toch met een "prijsje" naar huis gegaan.
Maar ik mag niet klagen, Bodhi en ik worden steeds wat meer een team, mijn stuurwerk gaat wat meer vooruit (op training hahah) en misschien toch maar lekker in het nieuwe jaar starten in de A met Machie
Karin: ik en vriendin die erbij was hebben foto's gemaakt ja! Heb er alleen nog niet naar kunnen kijken maar zal ze wel op facebook zetten ofzo en natuurlijk gefeliciteerd met Levi!
MWM, beterschap voor de hond met het zielige pootje
Karin, gefeliciteerd met Levi! Je trui is mooi geworden
Angelique, gezellig samen op wedstrijd
Wij mogen zo weer trainen. Ben benieuwd, Csiv is enorm druk en hyper. Hele dag al. Ze zijn alle 3 lomp druk en vervelend. Morgenvroeg ze eerst maar een roteind laten rennen. De monsters