Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selina schreef:Hier viel het helaas enorm tegen. Ruby’s reactie op vuurwerk is ernaar blaffen. Dus sinds donderdag al constant geblaf. Gister was echt overleven en elk uur aftellen. Spontaan en uit wanhoop besloten om 23.30 in de auto te stappen en naar een verlaten parkeerplaats te rijden. Toen heeft ze nog een halfuur in m’n armen geslapen. Eenmaal thuis om half 2 sliep ze gelukkig. Ze durft alleen nog niet te wandelen dus we hebben vandaag haar puur naar de plasplek getild en meteen weer terug. Hopelijk gaat dat vanaf morgen ook weer beter. Zo naar om je hond zo te zien. Ben zelf ook echt compleet gesloopt.
Hopelijk gaat het volgend jaar beter. Ze zit nu precies in haar angstfase en reageert daardoor al heftiger op dingen dus de timing is dan gewoon ruk. Ben wel jaloers op mensen wiens hond lekker lag te chillen
_Christina schreef:De beste wensen![]()
Fijn dat het bij de meesten wel goed of in ieder geval beter dan verwacht ging! Hier ook, het natvoer was (zolang ik erbij bleef staan en met de echt harde knallen wat aanmoediging) belangrijker dan het geknalVoor en na middernacht lekker samen op de bank gelegen, dat hielp ook wel. De nachtronde nog wat later dan normaal gedaan voor de zekerheid en dat ging wel prima. Het is nu overdag gelukkig ook weer rustig. Hij is wel duidelijk slaap aan het inhalen
Voor alle stressende hondjes hoop ik dat het snel bijtrekt nu het rustiger is/wordt
Dagahra schreef:Ik heb het altijd zo te doen met bange dieren tijdens oud en nieuw.
Met Max was het dit jaar even afwachten. Vorig jaar was hij net 5 maand met oud en nieuw, maar ook dit jaar geen kick gegeven.
Wel voor de zekerheid aan de lijn gehouden op het erf, normaal loopt ie altijd los. Had het idee dat hij daar meer moeite mee had, dan vuurwerk zelf
Machie schreef:fannetje schreef:Wat pup betreft is het allemaal spannend. Er is maar 1 teef geboren, dus nu is het de vraag of de fokker haar zelf houdt of dat ik haar krijg ( afhankelijk van hoe ze uitgroeit). Meer dan afwachten kan ik niet, dus ik ga duimen draaien.
Oh wat een lastige situatie is dat! Voor welk ras ga je?
KimD schreef:Zegt me niks, sorry...
Of je moet al één van de andere 26 Kimmen bedoelen maar ik gok dat je op mij doelt.
fannetje schreef:KimD schreef:Zegt me niks, sorry...
Of je moet al één van de andere 26 Kimmen bedoelen maar ik gok dat je op mij doelt.
Oh, dacht dat jij San wel kende. En misschien ook wel bij welke fokker hij vandaan komt. Maar blijkbaar heb ik dat verkeerd ingeschat. Het is natuurlijk ook geen collie, anders had je het vast wel geweten.
XxDiandraxX schreef:San zegt mij wel wat maar dat weet je..![]()
Ik duim voor je mee!
Let niet op mijn bad hairday maar het is wel te zien dat dit moeder en dochter is toch..![]()
![]()
[ [url=m/4dy88k.jpg]Afbeelding[/url] ]