Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veriye schreef:Alleen omdat de vissen niet meteen doodgaan als het water er zo bij staat, heet niet dat het goed voor de vissen is.
Het zou er wel op lijken dat het goed gaat omdat het jonge spul de dode vissen vervangt. Maar vis vriendelijk is het niet en vind ik echt nogo. Als je dieren neemt heb je de verantwoordelijkheid om hun een zo goed mogelijk leven mogelijk te maken. Anders begin er niet aan.
Wat wil je er verder nog in het aquarium?
Zertab schreef:Veriye schreef:Alleen omdat de vissen niet meteen doodgaan als het water er zo bij staat, heet niet dat het goed voor de vissen is.
Het zou er wel op lijken dat het goed gaat omdat het jonge spul de dode vissen vervangt. Maar vis vriendelijk is het niet en vind ik echt nogo. Als je dieren neemt heb je de verantwoordelijkheid om hun een zo goed mogelijk leven mogelijk te maken. Anders begin er niet aan.
Wat wil je er verder nog in het aquarium?
Joh
Ik doe mijn best.
Zertab schreef:Superfish home vind ik erg mooi. Zou ik graag willen als grotere bak, als deze eenmaal goed loopt. Alleen die is open en ik heb een kat... En het schijnt dat water sneller verdampt in die bak.
Veriye schreef:Zertab schreef:Superfish home vind ik erg mooi. Zou ik graag willen als grotere bak, als deze eenmaal goed loopt. Alleen die is open en ik heb een kat... En het schijnt dat water sneller verdampt in die bak.
Ze hebben een glasplaat, maar aan de zijkant inderdaad altijd wat open. Je meot dus wel vaker water ingooien dan met een compleet gesloten kap