Kaus schreef:@Van, heb ik nou dit hele Vos verhaal gemist? Ik heb nog even gezocht in het andere topic maar daar kom ik helemaal geen Vos tegen. Wie is Vos?
Vos is van t laatste nest :p
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JesdaJinn schreef:kiwiwitje schreef:Ik gebruik met 3 katten en 3 honden 1 rol van 500 gram per dag ongeveer.
Ze krijgen er nog brok naast natuurlijk.
Krijgen ze dan zo weinig of verbeeld ik me dat?
Ik had van Lotgering een rol van 500 gram en daar kregen Jesda (DH, 33kg) en Jinn (BC, 18kg) beide wat van..
x_Jeanine_x schreef:Wat is mijn teckel licht vergelijken met jullie honden
Yoshi vandaag op de weegschaal, 6,9 kilo en 7 maanden
[ [url=m/nT9aNC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag ook m'n theorie voor de vrachtwagen gehaald
xLaraaj schreef:Wow mezzy is groot !
JesdaJinn schreef:Jinn gespot! Haha
[ [url=m/INakqu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel voorbeeldig hondje
Nicky91 schreef:xLaraaj schreef:Wow mezzy is groot !
Whahahaha jaaaa![]()
Eerst hadden we dat zelf niet verwacht... En als je der ziet oogt ze ook niet groot.. Tot je haar naast hondjes ziet die "ongeveer" 46-48cm zijn...![]()
Ze heeft hele lange pootjes![]()
Zal eens proberen of ik morgen wat goede stand foto's kan maken van alle kanten
kiwiwitje schreef:Jup 't is moeilijk te geloven dat ze ooit zo wasKaus schreef:Ooh! Die had ik helemaaaal niet herkend van de foto johWie was de papa ook alweer? Die wolfsgrauwe herder?
Ze is ook flink verkleurd haha
Limoen schreef:Oh Zahra moet ook nog een pyjama. En zo'n ding voor om d'r oren tijdens het eten. Geen idee waar ik iets fatsoenlijks kan vinden.
Wij hebben zo'n hoge vriezer, zo'n kast. De grootste lade (big box) is voor de honden en dat past tot nu toe prima voor 4/5 weken. Voor 3 honden. Waarvan wel 2 cavia's natuurlijk