Veel plezier bij Muis zertab!
Onze poezen hadden er vanochtend een handje van om ons wakker te maken, ik heb uiteindelijk wel gewonnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fireheart schreef:Kanji91, ik ben van mening dat het geslacht niet veel uitmaakt, als je maar zorgt dat de karakters van de katjes matchen
Welkom Simone! Heb je een foto van je monsters?
SimoneeM schreef:Fireheart schreef:Kanji91, ik ben van mening dat het geslacht niet veel uitmaakt, als je maar zorgt dat de karakters van de katjes matchen
Welkom Simone! Heb je een foto van je monsters?
Zeker! Het zijn 2 Siberische katten, Luna (1e foto) en Loki. Zoals je ziet is Luna eeeh, prinsesje des huizes :’)
[ [url=m/SIVmRs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p8QlV4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iolanthe schreef:Zoo het topic gaat hard!
Mooie katjes passeren er weer
Ik merkte net dat Tegeltje een soort wondje heeft onder zijn kaak :/ Het was precies al een korstje geworden, maar moeilijk te zien met zijn lange vacht... Hij lijkt er geen last van te hebben.
Zou ik best de DA al bellen of even zien of het over een paar dagen weg is?
Hij komt niet buiten, dus is al zeker niet van een andere kat, weet niet zo goed waar hij zich bezeerd zou kunnen hebben...
Zertab schreef:Vandaag contact gehad met de opvang en als ik een aanbetaling doe is ze voor mij gereserveerd!![]()
En uiteraard doe ik dat haha, dus ik kan alvast beginnen met wat spulletjes kopen. Als ik iets leuks zie. Eerder mocht dat nog niet van mijzelf.
SimoneeM schreef:Zertab schreef:Vandaag contact gehad met de opvang en als ik een aanbetaling doe is ze voor mij gereserveerd!![]()
En uiteraard doe ik dat haha, dus ik kan alvast beginnen met wat spulletjes kopen. Als ik iets leuks zie. Eerder mocht dat nog niet van mijzelf.
Ohh ik vind dat zo'n leuke fase, al die spulletjes uitzoeken. Aan de ene kant ben je vet ongeduldig, maar dat uitzoeken vond ik echt leuk
ArankaM schreef:Gefeliciteerd Zertab!
Investeer niet teveel in speelgoed, wij hebben een speelse kat, maar een tiewrap en een blaadje van een plant zijn het leukst![]()
En het mandje hebben we het helemaal niet meer over