Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hannanas schreef:Pfoe wat een zorgen, gek hoor, wilt de arts al wat verder klacht afhankelijk behandelen? Voor de misselijkheid zou je cerenia kunnen proberen en voor een maagprobleem Zitac. Dan ben je mooi het weekend door als test en kun je maandag het effect overleggen. Je moet nu toch iets terwijl er afgewacht moet worden op het grote bloedbeeld. Is de alvleesklier (pancreatitis en EPI) nu getest (Fpli), en is de ontlasting getest?
_xManadisx_ schreef:Hannanas schreef:Pfoe wat een zorgen, gek hoor, wilt de arts al wat verder klacht afhankelijk behandelen? Voor de misselijkheid zou je cerenia kunnen proberen en voor een maagprobleem Zitac. Dan ben je mooi het weekend door als test en kun je maandag het effect overleggen. Je moet nu toch iets terwijl er afgewacht moet worden op het grote bloedbeeld. Is de alvleesklier (pancreatitis en EPI) nu getest (Fpli), en is de ontlasting getest?
Ik verwacht niet dat ze op EPI testen. Daar wijst geen enkel symptoom op en moet de hond 24 uur nuchter zijn. FPLI zullen ze ook niet testen, is voor honden. Maar ik neem aan de ze CPLi zeker meenemen!
Ik ben benieuwd TS , ik hoop dat er iets behandelbaars uit komt!