Lijkt me af en toe best een gepriegel, dat ringen... Ben ik erg lastig als ik wel eens een filmpje zou willen zien over hoe dat dan gaat? Lijkt me best leerzaam.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-19 14:31
Dat wil ik best doen maar daar heb ik 3 handen voor nodig En manlief kan niet zomaar de voliere in want dan raken de vogels in paniek (ze zijn alleen mij in de voliere gewend). Ik zal eens zoeken naar een filmpje!
Zojuist de nestjes schoon gemaakt en baby 2 van Marabi en Dainty geringd. Baby 3 was uitgeput van het eten (zie de megavolle skippybal-krop) en slapen en viel in mijn hand weer in slaap
Filmpje van de babies van Mégan en Daiquiri, die het niet eens waren met hun tijdelijke nieuwe verblijfplaats. Maar toen ik ging filmen waren ze net weer stil Ze zijn alle 8 echt ZO leuk!
en de kleintjes van Marabi en Dainty
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-04-19 14:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 06-04-19 14:33
Bij Marabi en Dainty, rechtsonder. Eigenwijze kop op
Ah leuk. En goed gezien ook hihi. Is over het gehele veel rozeroder dan de rest ook kwa huid lijkt wel
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-19 14:47
Hier een filmpje van een kennis die een baby valk aan het ringen is: Het enige dat ik anders doe is dat ik het kleintje met één hand op mijn knie laat zitten zodat ze nog een gevoel van houvast hebben. Maar zoals je ziet is het een gepriegel (en dan werkt deze nog redelijk mee).
Duidelijk filmpje. Ik had verwacht dat je een tangetje od zou gebruiken om die ring erom te doen, maar niet dus. En die laatste teen is inderdaad ook nog een dingetje zo te zien.
Ja, die staat precies de andere kant op, dus je moet die er voorzichtig doorheen halen zonder dat het breekt. Wanneer je te laat met ringen bent gaat het heel stroef en kun je het teentje breken, maar wanneer je te vroeg bent dan glijdt de ring er zo weer af.
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-19 15:01
karuna schreef:
Ah leuk. En goed gezien ook hihi. Is over het gehele veel rozeroder dan de rest ook kwa huid lijkt wel
Klopt! Die zal straks spierwit worden Ze hebben nu al minikuifjes
Haha, zo keken ze net ook toen ik hun bed kwam opschudden Baby 3 lijkt een getekend patroon op de rug te hebben Maar goed, eigenlijk is het nog veel te vroeg om er iets over te zeggen.
De ouders + de andere volwassen vogels hebben een voetenbadje ivm de warmte
[VN] Virtuele bloemetjes Cayenne, had je dit gezien? Geen idee wie het heeft aangevraagd, maar je hebt een virtueel bloemetje ontvangen ivm overlijden Phoenix.