Hij heeft je echt helemaal om zijn snaveltje gewonden.
Overigens heb ik vooral heel hard gelachen om het filmpje waarin je hem leert praten. Jij kan het al aardig, hij moet nog een beetje oefenen.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 20:28
Dank je Maflinger
Echt, ik heb net dubbel gelegen van het lachen hoe meneer spruitjes 'eet'. Of liever gezegd hoe hij er mee in het rond gooit Daarna mocht ik het wel zelf opruimen en dweilen Raap me op!
Dat is niet meer per ongeluk rondstrooien bij het eten
Anoniem
Geplaatst: 29-11-18 21:33
Mango oefent met strooien, het is tenslotte bijna Sinterklaas. Het moet natuurlijk wel een goed pietje zijn he. Uit de kluiten gewassen (kanarie)pietje
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 21:46
Shadow0 schreef:
Dat is niet meer per ongeluk rondstrooien bij het eten
Nee, dit was meer een geval van "die wil ik niet.. En die wil ik niet.. En die wil ik niet.." Normaal gesproken eet hij ze wel netjes, maar deze keer kregen ze vliegles
Werk bij de Mcdonalds en vandaag had een gast een prachtige witte papegaai bij zich, slag groter dan mango, ken alle soorten niet zo, vond t wel een tof beest, zat gewoon los op de schouder en later op de hand. Honden mogen niet mee naar binnen maar papegaaien wel
T was iets te druk om echt goed te kijken jammer genoeg
Zo leuk om te zien dat ze echt aparte karakters hebben en dat ook zo duidelijk laten merken, lijkt me heel anders dan een kat of een hond, daarom is dit topic ook zo'n heerlijk 'kijkje achter de schermen'
meniekske
Geplaatst: 08-12-18 21:27
Volgends mij probeert Mango wel duidelijk te maken dat ie spruitjes niet zo lekker vind En dat filmpje met dat papier, geweldig! Vandaag weer in artis geweest en natuurlijk nog even langs de edeltjes gelopen, en ook dit keer kwam die ene weer aandacht vragen. Ze zitten met 2 mannen en een vrouwtje en die andere 2 komen niet echt bij je kijken, maar deze wel, elke keer weer. Dit is um.
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-18 14:02
Danielle, hoe is het met Pino? Is hij al wat liever aan het worden?
Wat een leukerd, Meniekske! Zo te zien een volwassen man! Ze zijn idd supernieuwsgierig!
En dan ben je Mango kwijt.. Overal zoeken en nergens te horen of te zien.. Tot ik opeens een groene kop uit zijn slaapkooi zag steken
(De kooi stond gewoon open, maar hij had het doek naar beneden getrokken en zat er blijkbaar heerlijk onder te loungen )
amaniblauw
Geplaatst: 09-12-18 14:19
Wat is hij toch geweldig! Lees echt met plezier mee!