Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levita schreef:Gisteren wezen kijken naar de puppy's! Wat een moppies.... Of het wordt een red tri (rode aussie met wit blesje) of een black-tri. Een zwart witte aussie. Wij hebben kinderen dus er wordt samen met de fokker gekeken naar welke aussie het beste past in een gezin.
XxDiandraxX schreef:Levita schreef:Gisteren wezen kijken naar de puppy's! Wat een moppies.... Of het wordt een red tri (rode aussie met wit blesje) of een black-tri. Een zwart witte aussie. Wij hebben kinderen dus er wordt samen met de fokker gekeken naar welke aussie het beste past in een gezin.
Leuk een aussie!! Van welke fokker krijg je een pup?
Ik heb er ook twee, een redmerle van deze maand een jaar en een blacktri van 6 maanden uit frankrijk.
[ [url=m/kEa883.png]Afbeelding[/url] ]
Nynkster schreef:Amies : Wat een leuke pup ook! Aandoenlijk koppie zit eropWel apart dat ze in de schuur zitten. Waarom mochten ze daar niet in huis?
Liannevh schreef:Hoi hoi,
Ik kom mijzelf hier ook melden. Ik heb zelf een nestje Tamaskans gefokt waarvan een reutje bij ons blijft wonen![]()
deze week is het nest van 9 nog compleet, aankomend weekend zijn ze 8 weken oud en gaan de meeste uitvliegen.
Even voorstellen; Eloy, het ventje wat hier blijft:
(op de foto 6 weken oud)
[ [url=m/SMfVHC.jpg]Afbeelding[/url] ]