Haha ja er zijn wel veel mensen met interesse maar nog niemand die de knoop doorhakt. Ze zijn natuurlijk ook niet super goedkoop. Dat zal ook meespelen.
Via Facebook hebben we ook al genoeg reacties. Maar meestal haken ze af als we de prijs noemen haha.
Ze lijken elke keer weer echt flink gegroeid als ik thuis kom De donkerbruine met wit (Alessia) ging net met haar voorpootjes over de rand van de doos en keek de wijde wereld in, zo schattig! Duurt niet lang meer voor ze de doos gaan verlaten hoor! Ze wandelen al lekker rond in de doos.
Och jullie vragen niet meer dan ik verwacht had hoor helemaal geen gekke prijs. Het is dat we behoorlijk moeten investeren in ons huis, anders hadden we zeker overstag gegaan er is namelijk een derde welkom straks en we zijn gek op Coons, maar qua timing net even niet lekker ik denk dat nummer 3 pas in het voorjaar gaat komen.
Haha ja ze zijn ineens enorm actief, gaat ontzettend snel! De rand van de doos is nog best hoog maar die gaan we denk ik wel iets verlagen als ze echt er overheen gaan klimmen straks. Zodat ze tenminste wel weer normaal terug kunnen.
En ja de prijs is normaal voor een Maine Coon kitten met stamboom hoor Maar sommige mensen denken volgens mij: Ach wat een schattige kittens, even vragen hoe duur die zijn. En dan valt het een beetje tegen als je een paar tientjes verwacht haha
Misschien kan je volgend jaar een kitten van Sienna nemen haha! Wie weet.
Pff, hoor net zo'n vreselijk verhaal van Sienna's fokker.. Zij had ook een drachtige poes. Weet nog niet alle details precies want ze kan er nog niet goed over praten. Maar de poes moest een keizersnede en heeft 5 kittens gekregen. Alleen is de poes overleden na de keizersnede (omdat er toch nog één kitten in bleek te zitten geloof ik). Dus dat was natuurlijk al een onwijze klap voor de fokkers. De 5 kittens hebben ze onder gebracht bij een bevriende fokker. Maar helaas zijn alle 5 de kittens ondertussen overleden Zij stopt nu ook met fokken zegt ze, dit was te erg om mee te maken vind ze.
Pff, dat soort verhalen maakt mij altijd wel bang hoor! Het gaat 9 van de 10 keer goed en dan heb je er zoveel plezier aan.. Maar het kan zo enorm fout gaan! Gelukkig is het bij Sienna goed gegaan allemaal.... Behalve het eerste kitten dan, maar dat is dan nog te overzien..
Ze worden echt steeds mooier, nu de oogjes steeds verder open gaan! Word er echt hebberig van
Zou zo ontzettend graag nog een Maine Coon kitten erbij willen.. Maarja
Mijn Maine Coon kitten van 17 weken zou het vast geweldig vinden om een Maine Coon vriendje te hebben, met dezelfde interesses als hemzelf (met water spelen bijvoorbeeld ). Onze HTK kat van 7 heeft daar geen zin in.
Ahh ja Sienna vind het ook super leuk om met water te spelen haha! Vooral als het in de wasbak kan, en dan de kraan open.. Wordt ze wel zeiknat maar dat maakt haar blijkbaar niet uit haha. Ze gaat dan serieus in de waterstraal bijten en het pakken met haar poot.
Ja die vind het allemaal een beetje apart hoor, dat de kittens ineens steeds zo druk zijn en rond wandelen. Vooral als ze half uit de doos hangen en miauwen wordt ze een beetje onrustig.