Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
voordeel is wel wat hij echt hoger in rang is en hoewel Athos veel groter is, hij goed naar Indy luistert. In tegenstelling tot de hond van mijn moeder, die vanaf het begin veel met hem speelde en het nu aflegt tegen hem

) zou best ver met hem kunnen komen maar Roek is echt makkelijker, ze vind het ook echt leuk
hij was de beste van de puppycursus (mocht na 4 lessen gelijk door) maar is nu in de puberteit, wat hem wat afgeleid maakt. Maar ik vind hem goed te trainen, hij wil graag zijn best doen, maar slaafs is hij niet
Ik ben even compleet van de radar verdwenen. Hopelijk kan ik een dezer dagen eens bijlezen en zien hoe het met alle pups gaat. Erg leuk om te zien dat het topic nog actief is en er foto's van de pups worden geplaatst. Wat lijken Athos en Roekje op hun mama zeg! Eliwood is veel meer een dikkop. 
chipie17 schreef:Ik denk wel dat ik hem in de gaten moet houden als hij straks naast het paard het bos mee in gaat in tegenstelling tot onze border collie die automatisch ons drijft, maar dan is hij wel goed te sturen.
Kuggur schreef:chipie17 schreef:Ik denk wel dat ik hem in de gaten moet houden als hij straks naast het paard het bos mee in gaat in tegenstelling tot onze border collie die automatisch ons drijft, maar dan is hij wel goed te sturen.
Drijft je bordercollie jullie als je te paard onderweg bent? Ten eerste lijkt me dat héél sterk, en ten tweede als dat werkelijk het geval zou zijn ,dan is er iets erg mis...