Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sandra_H schreef:Een muilkorf zou dan iig kunnen voorkomen dat je hond door toedoen van de ander schade/verwondingen veroorzaakt. Dit ras of in elk geval dit type hond is er een waar we alletwee gek van zijn en altijd al zoiets hadden van als er ooit weer een hond kan komen dan deze.
Als het gaat om veiligheid gaat dat voor natuurlijk en ik weet dat men zegt dat het mits positief aangeleerd geen belemmering hoeft te vormen, maar ik zou het niet over m'n hart kunnen verkrijgen om een hond standaard bij elke wandeling te muilkorven. Dan liever een ander ras of anders geen hond, maar dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk!
, links ons teefje uit het asiel en rechts onze -ongecastreerde- reu (maar heeft nooit gedekt hoor):
: Special Muchi's On The Rocks, roepnaam Elmo
een zwarte Staffordshire Bull Terriër

en het gaat tussen hem en Lexy ook keigoed
Had je ook wel in t puppytopic verwacht
En ik heb nu een 3 dubbel excuus om langs te komen
Vitamine paard ook wel een beetje gemist hoor
hier alles goed met de senioren, vorige week naar de osteopaat geweest en ze zijn weer APK goedgekeurd!
kiwiwitje schreef:Whahah ik vond het al zo lang duren.Had je ook wel in t puppytopic verwacht
![]()
![]()
Nee zonder gekheid, wij zijn natuurlijk ook dik tevreden met jullieEn ik heb nu een 3 dubbel excuus om langs te komen
Vitamine paard ook wel een beetje gemist hoor
ben ook zo druk met dat skatje dat ik amper op Bokt zit

Altijd fijn als ze weer goedgekeurd zijn!

Een paar weken na de operatie verstapte ze zich ook nog eens flink en daarna toonde ze (ondanks pijnstilling en alleen maar korte poep- en plasrondjes) extreem reactief gedrag, ze had echt pijn.