Molossers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sonja_vR

Re: Molossers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:06

Snap je redenatie helemaal... zonder die operatie had je die zekerheid niet gehad.
Dat zijn van die keuzes die je maakt met de info van het moment... de laatste uitslagen zijn idd wel een bevestiging .
Snap ook goed dat die uitslagen miss een beetje rust geven.

Nog steeds veel sterkte met het een plekje geven :(:)

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:11

het is echt een mooi hondje rockey ,ben benieuwd hoe hij gaat uitgroeien...

en loez,wat leuk een herplaatser,wat voor hond ga je kijken??

HTS...het overlijden is een bittere pil,maar je hebt gedaan wat je kon doen...als we alles van te voren zouden weten zouden we vast andere beslissingen maken,maar we kunnen niet meer doen als handelen wat op dát moment het beste lijkt te zijn...

en dat heb je gedaan,met al je liefde voor Didi om haar langer bij je te mogen hebben...

nergens voor nodig om je ook maar een klein beetje schuldig te voelen... :(:)

en die oren...

suus heeft ook gekke flapoor oren,maar dat past wel bij haar :D
Afbeelding

lotus heeft wel nette oortjes:
Afbeelding

bij suus hadden ze eigenlijk ook moeten plakken,maar ja...past ook wel bij haar :)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:31

Ah ene kant "fijn" dat deze uitslag negatief was. Althans het klinkt raar maar dan weet je zeker dat dit niet ineens uit t niks is gekomen en er gewoon iets gezeten had waardoor ze nu ineens zo slecht was. Maakt de pijn niet minder alleen... Bah zo sneu..

Tja oren is maar echt wat diegene zelf wil. Ikzelf erger me er gewoon dood aan haha. We gaan vanmiddag weekend naar Renesse met de familie en de hondjes, ben benieuwd hoe ze t doen , het weer zit in ieder geval mee! Vandaag gaat de tape er dus wel af, leuker voor de foto's haha, maandag zien we wel weer.

Naar wat voor hond ga je kijken?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 11:33

Had ik toch over het hondje kijken bericht van Loez heen gelezen.
Zelfde vraag als Kimmie :D
Hopelijk een fijne klik vanaaf

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:15

We gaan kijken naar een Pitbull reu gecastreerd van 18 maanden. 3e huisje in die 18 maanden tijd. Maar wel een vriendelijke hond en kan met andere honden overweg. Meeste teven zoiezo, reuen verschilt. Maar dat is meestal zo en voor ons niet direct een probleem.

Mocht er een klik zijn dan komen ze daarna een keer onze kant op met hem zodat we kennis kunnen laten maken met Zenna in Zenna haar eigen omgeving. Want zij is de grootste uitdaging in dit verhaal haha!

@ HTS, Als jullie dit idd voorop geweten hadden dan had je waarschijnlijk een andere keus gemaakt.
Anderzijds hebben jullie evengoed hoe dan ook alles voor haar gedaan en overgehad. En dat vind ik enorm goed van jullie!
En fijn dat jullie de dag ervoor nog heerlijk naar het strand zijn geweest!

@ Kimmie, jou roedel blijft gewoonweg fantastisch <3 Welke hond het ook is, ze zijn stuk voor stuk prachtig!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 12:47

dank je Loez,maar suus is niet meer van mij,dat was wel een pup van nookie en is na een jaar terug gekomen,heel verhaal geworden met herplaatsen,met helaas haar ook onder de teken en vermagert uit een tuin moeten halen ;( ,maar ze heeft nu een super huis gevonden,we gaan binnenkort bij haar kijken en een beetje echt 'afscheid' nemen...

we zullen altijd wel contact houden met de nieuwe baasjes maar ze zit ver weg hier vandaan dus "even" langs gaan zal er niet zomaar van komen.

super fijn dat jullie een herplaatser een goed huis willen geven,ik hoop dat er een klik is en zeker ook met Zenna...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 13:15

Heb dat van Suus toen inderdaad wel ergens meegekregen idd! Zo sneu! Wat mensen toch kunnen doen he!
Wij kiezen er nu juist ook voor om een herplaatser een fijn en stabiel thuis te geven.
Vriend en ik zijn beide gewend aan deze types honden en ik heb een trainster die ik elke 2 weken zie.

Ik ben heel benieuwd! Maar staan er wel nuchter in. Als er trekjes zijn waar we over twijfelen qua gedrag dan gaan we ook verder kijken. Zenna is al een geval apart en een 2e met zulk gedrag wil ik niet haha! Gek op Zenna hoor daar niet van, ze gaat ook voor geen goud weg. Maar een levensverhaal van 835 pagina's hebben we samen wel hihi! Gelukkig worden we samen nu fijn geholpen door onze trainster!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 16:14

ja ben er ook wel goed ziek van geweest en nog moet ik er maar niet teveel over nadenken...ze zit nu echt super goed en heeft 2 baasjes die helemaal weg van haar zijn,ze lopen/doen heel veel met haar,het is inmiddels een breed dametje aan het worden:
Afbeelding

ben heel benieuwd om haar weer een keer te gaan zien :D

en super hoor een herplaatser een kans geven, die komt bij jullie ook in een gouden mandje terecht...

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 16:24

Wauw Mooi uitgegroeid idd!

Wij zijn gek op onze honden en hebben idd ook alles voor ze over.
Net zoals Zenna, is enorm moeilijk, krijg heel vaak te horen, doe haar toch weg, je kan er niet fijn mee gaan wandelen of meenemen enz. Maar nee, ik ben 7 jaar geleden aan haar als puppie begonnen en als ze bij mij vertrekt, dan is dat omdat ze ziek of oud is.

Als ik haar om wat voor reden dan ook écht niet zou kunnen houden, dan gaat ze ook naar de dierenarts. Klinkt misschien enorm lomp, maar als je ons hele verhaal kent, dan weet je dat dat voor haar het beste is. Haar zou ik niet eens durven herplaatsen, omdat ik bang ben dat ze bij iemand terecht komt die niet alles voor haar overheeft zoals ik dat wel heb. Klinkt enorm egoïstisch, maar dat zou voor haar het beste zijn. Maar ze hoeft gelukkig niet weg <3

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:15

Zie het als een bevestiging dat jullie de beste keuze voor Didi gemaakt hebben HTS. Jullie zijn tot het uiterste gegaan voor haar. :(:)

Wat leuk Loez! Fijn dat jullie een herplaatser een gouden mandje willen bieden. Er zijn zoveel fantastische honden die wachten op een nieuwe kans.
Ik moest ook deze knapperd denken: https://dierenasieleindhoven.dierenbesc ... nd/8/94946
Ik ken een van de vrijwilligers werkzaam in het asiel en zij is idolaat van hem.

Jouw puppies blijven geweldig Kimmie!! <3

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:27

Wat leuk namiro! Hem hebben we idd voorbij zien komen! Is van dutch cell dogs toch? Mijn trainster attendeerde ons op hun!

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:42

Ja zij doen inderdaad mee met dutch cel dogs! Ik weet niet zeker of Devon dat traject ook doorlopen heeft, maar dat zou ik voor je kunnen navragen.

Eerst maar eens kijken hoe het gaat met de pitbull, maar o wat zou ik het stiekem leuk vinden als jullie interesse hebben in Devon! Ik heb echt een zwak voor hem!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 20:51

Hij staat wel bij dutch cell dogs ter herplaatsing maar geen idee of hij meedoet aan het programma!

Het is ook wel een knapperd idd!

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:16

Ik heb het even nagevraagd en Devon heeft het programma inderdaad doorlopen!

Duijfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:35

Loez en HTP heel veel sterkte allebei!

Wij waren met vakantie, dus even geen vlees mee. Beer eet zo snel en gehaast dat er iets mis was gegaan. Kom ik beneden (ouders geven eten) Klonk het alsof hij nauwelijks adem kreeg. Zijn we daar naar de plaatselijke dierenarts gereden. Man wat duurde dat wachten lang... mijn vader was in staat gewoon naar binnen te lopen. Zo erg was de staat wel.. Kreeg hij daar een prik in de nek en olie in de mond. Moest binnen 2 uur over zijn anders terug komen en dan naar een andere dierenarts (wat voor ons 1,5 uur rijden was) Dus ik zei: nou ik wacht max een half uur dan gaan we! Toen we eenmaal thuis waren moest ik een beetje lopen met hem. Mijn vader ging alvast naar binnen. Opeens begon beer ontzettend daar adem te happen. Daarna leek het wel alsof hij leeg gezogen werd zo erg zag je zijn ribben. Daarna leek het even alsof hij stikte en toen was het over.. Ik schrok mij natuurlijk dood... ik dacht die legt hier voor mij het loodje...
Gelukkig is het goed gekomen en groeit hij goed door:)

Wel drinkt hij echt bizar veel. Je moet echt zeggen : hé nou is het wel genoeg he.. en dan stopt hij met drinken.

Verder vind ik hem vergeleken met de andere 6 maanden bullmastiff die hier geplaatst werd echt een hertje. Lange poten, niet veel vet op t lijf. Variërend grote kop / grote poten/ hoger geworden.
Thuis krijg hij in de ochtend een schep brok en avonds een hele worst.. nu al.. Maar hij lijkt het dus wel echt nodig te hebben.

Eefsel2109

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 22:51

Vanavond weer ringtraining gehad met Joep en ik ben heel trots op hem! We hebben bijna dagelijks geoefend op 'mooi staan' en 'tandjes kijken' en het werpt eindelijk de vruchten af. Hij deed het zo goed vanavond! Eindelijk laat hij gewoon zijn tanden zien. Het zal niet zijn favoriet worden maar na daarna heel vrolijk zeggen dat hij zoooooo'n knappe vent is en koekjes is het draagbaar voor hem hihi! Ja ben echt trots :D Op naar de shows ;) Even een foto van al even geleden, maar hij laat zien hoe wij zijn :)

Afbeelding

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 12:34

HTS Ik wil je nog even condoleren met het verlies Y;(
Heb nog wel aan jullie gedacht.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 15:55

prutsmuts ook even de gezinsuitbreiding spammen hoor, volgende qeek mogen we haar ophalen.
Ze weegt nu al een kg meer als Eyck woog toen we hem ophaalden Afbeelding
Afbeelding

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:36

ow wat een heerlijkheid zeg...

ik ben graag puppy oppas dat weet je toch wel he... O:) O:) O:)

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:38

Hihi, das 1 van je trademarks toch :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 16:38

:)) niet dat het ooit enig resultaat heeft gegeven,maar je zou het vergeten kunnen zijn :D

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 17:13

Dankjewel PinkPrincess. De grootste klap is nu wel voorbij. Zeker met het nieuws erbij dat het kwaadaardig was en uitgezaaid.

Spannend Sonja_vR :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:18

ahh tinootje,hij is inmiddels alweer 14,5 jaar oud...maar nog erg aktief,ik moet hem eigenlijk een beetje rustig houden,want hij gaat vreselijk hoesten als hij zich druk maakt,maar ja...hij moet en zal rennen..

Afbeelding

Afbeelding

:+: :+:

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 18:20

HTS, nog veel sterkte met jullie verlies Y;(

Wat een droppie Sonja <3

Onze dame was vorige week al weer 22 kilo schoon aan de haak. Wat gaat ze toch hard. Maandag al weer 5 maanden.

Afbeelding

Wat een gruwelijk lang eind is het toch
Afbeelding

PinkPrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:09

ooo I love Rottweiler <3 <3 <3