Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
afgelopen week is ze heel slecht gaan eten dus we konden niet langer wachten met het gebit te reinigen en tanden te trekken... Nu hopen Dat ze ook nog wakker wordt straks
wat een opluchting zeg, pfoeh
wat fijn dat 'mijn' topic nog steeds zo actief is! Ik ga dus ook weer een poging doen om wat mee te lezen en reageren.
Van mij mag de winter nog lekker uitblijven, want vrees dat hij dan weer wat meer problemen zal krijgen...
ik dacht dat hij niks had maar nu zie ik toch een wondje wat begint te ontsteken. Zeg nog zo vaak tegen mijn dochter dat ze de poort dicht moet doen. Hij blijft normaal altijd in de tuin, maar de nieuwe hond van de buurvrouw moest hij toch van dichtbij bekijken. Niet zo handig van hem blijkt nu.

Heb hem liever zonder pijnstillers (hebben nl wel wat nevenwerkingen op oa zijn maag), maar als het niet anders kan is het zo natuurlijk. 
. Daarna kreeg ze wel erg last van artrose.Gaf haar Rimadyl. Dat doet t goed, maar wou toch van de pijnstillers af. Dus heb bij haar goudkorrels laten implanteren. Sindsdien loopt ze weer als een kievit en heb de pijnstillers niet meer nodig. Alleen in bijzondere gevallen.
....
.