Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gelukkig is iedereen anders
kirri schreef:Ze was een deel van de familjen zoals we hier zeggen, jij moet ook de tijd nemen om te verwerken. Het blijft verschrikkelijk als je een dier moet laten gaan.![]()
De een verwerkt het door niets te laten zien en de ander jankt om alles!gelukkig is iedereen anders
ik ben nu in NL voor een paar dagen net als karma in der piek periode van der loopsheid zit :p ze Is echt niet lief voor hem ä. Tel daarbij op dat ze constant aan het huilen Is terwijl ze zoekt naar mij
Is mijn arme man niet blij! Zelfs een tshirt met mijn geur helpt niet veel. Breekt mijn hart want ze is nog nooit langer als een paar uur zonder mij geweest maar ja het is wel noodzakelijk dat ze het leert...
hij is al dat mulle zand en bergje op en af niet gewent, hij racede ook overal doorheen.

met karma gaat het iets minder, ze claimd mij heel erg buiten. Als we alleen zijn luisterd ze perfect ze loopt los zonder problemen, met chansi erbij gaat het ook goed. Aai ik echter een andere hond probeert ze hem te grijpen op dat moment corrigeer ik haar en ik negeer haar volledig. Het is daarna ook wel goed, dan is het geen probleem dat ik de hond aai en knuffel maar ja het gebeurt dus elke keer 
)
binnen spelen is niet haar ding, ze slaapt vooral
als ze speelt is het met chansi haha. Wat je zegt als ik douche ligt ze echt in de badkamer ze is waar ik ben, nu je het zegt van het knuffelen en zo ja daar komt ze wel tussen ik duw haar weg en negeer haar ook.

of als er iemand voorbij loopt op straat en Pepper begint uit het niets te joelen naar diegene.. en ik loop er echt bij van ja dat doet ie normaal nooiitt, sommigen lopen dan ook heel hard weg
De een vindt hij geweldig vanaf de eerste keer dat hij diegene ziet en anderen, ook als hij ze al lang kent, moet hij niet. Hij houdt mij erg in de gaten, binnen maar buiten pas als er een andere hond of man in mijn buurt komt. Hij wil dat eerst checken.
Je leert haar wel lezen, ze is natuurlijk qua karakter volop aan het ontwikkelen dus dat je het lastig vindt haar te peilen vind ik niet zo gek hoor. Ik weet pas sinds een paar maanden wat mijn hond bedoelt en van mijn andere hond nog niet. Die is gewoon volwassen.
Dan kijkt hij zo schattig en gaat soms ook joelen en piepen. Hij is zo schattig.