Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.....

!
. Ze schijten ook de hele boel onder, dus voor thuis niet zo'n tactisch plan
. Maarrrrr, als ik toch ooit een eigen stukje land heb, nou! Ze zijn supercute, goede alarmsystemen ook nog en ze zijn gewoon te gek
! En best goed tam te maken nog, viel me echt enorm mee, eigenlijk zijn ze heel eigengereid en zijn ze helemaal niet honkvast, maar die van ons wel en die ukkies waren helemaal schattig, die waren een keer ontsnapt uit de schuur en wilden niet meer terugkomen (maar ze waren toen nog ff te klein om echt al buiten rond te lopen, konden nog niet vliegen), dus ik 's avonds nog heen, roepen, komen ze piepend onder een struikje vandaan
. Kon ze zo de stal weer in loodsen, te cute gewoon
!
Alive and kicking. hyppolyte schreef:Kijk nou wat ik bij de chocolaterie zie liggen!
[ [url=m/upmlnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nandos schreef:Marktplaats houd ik idd goed in de gaten, maar tot nu toe helaas niks in de buurt. Zag ook al aanbiedingen online.. Maar zitten weer extra verzendkosten aan verbonden.
Dit is mijn egeltje. Zijn naam is Tobi. Uiteraard is dit wel een foto die bewerkt is (filter) maar deze heb ik bij de hand!
[ Afbeelding ]
Op hele koude dagen is het nog 19 graden in ons huis. Dus nu blijft het rond de 20 graden denk ik? Zal vanmiddag uit werk eens kijken wat de thermometer in de kooi aangeeft.