mijn schoonouders hebben nu een soort van een half bloterikje Poes is zoooooo blij met ons
Tilmar
Geplaatst: 09-05-14 19:24
MB ze zijn prachtig! Het is dat er al 2 onderweg zijn...
Wat voor ras zijn ze Tigress?
Tigress
Geplaatst: 09-05-14 21:35
haha, Lizzie is gewoon een htk kat, maar door een of andere allergie waardoor ze haar vacht verloor en ongeveer haar halve lichaam zonder vacht met wat debiele plukjes tussendoor zat, hebben we de scheermachine eroverheen gehaald. Nu is ze halfnaakt met een babylotion kontje
Tilmar
Geplaatst: 09-05-14 22:02
Ook een manier om een Sphynx te maken
Alleen niet de pootjes afhakken he? Je krijgt dan geen bambino, maar een verdrietige kat
Edit: heeft ze wat van een sphynx zo? Of zijn die toch heel anders van bouw?
oh ja, nog even terugkomend op Lizzie, we hebben er foto's van Even uploaden straks als vriendin lief er weer is met haar telefoon Lizzie is een htk katje die niks weg heeft van een sphynx (behalve dat ze kat is dan ) voor een kat vrij kleine oortjes en een korter, stomper snuitje dan een nakertje
Als we die van ons kaal zouden scheren zouden ze er wel wat weg van kunnen hebben, aangezien die van ons iets oosters in zich hebben Gelukkig is dat niet nodig bij die van ons, denk niet dat ze er blij mee zouden zijn
Tilmar, Jaaa leuk! Geniet ervan ben benieuwd naar de foto's
tigress, ben benieuwd haha. Als ik Texas kaal zou scheren kan hij er wel mee Door als Sphynx.. Totaal geen htk om te zien. Karaktertrekjes heeft ie al!
Ik denk dat bij ons vooral Hero en Sam doorkunnen als sphynx zodra de haren er af zijn Die hebben toch net even wat meer oosterse trekjes dan hun moeke We zijn achteraf erg blij dat we Lizzie geschoren hebben, 't arme ding bleek wel plekjes te hebben ondanks dat mijn schoonouders dachten dat ze dat niet had oftewel; de haren er af op de kont, en insmeren maar Hopen dat de haren nu weer fatsoenlijk terug komen nu dat we de plekjes kunnen behandelen