Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_western schreef:En hoe leer je dat precies aan? Probeer Blaz namelijk af te leren dat hij niet achter zijn staart aan rent. Word gelukkig al aardig minder.
love_western schreef:Ik heb over 2 weken afsluitles van puppy cursus. Maar nu moeten wij thuis de puppen een kunstje aanleren. Alleen heb ik daar weinig behoefte aan. Kunstje is leuk maar wil graag eerst goed de basis er in hebben. Dat zit er redelijk goed in. Maar hij begint nu te puberen. Dus het gaat momenteel iets minder. En wil graag dus eerst weer de basis goed hebben.
Maar ik wil ook weer niet de flauwste zijn. Dus weet iemand nog een simpel trucje? Poot geven of high five mag niet. Want dat is te simpel.
Vandaag wel moeten lachen. We moesten even tochtje uitzetten. Dus Blaz mee. En we liepen langs water en telkens kwam hij terug als wij hem riepen. Alleen 1 x niet en sprong hij dus in het water vol met bladeren. Kwam er moeilijk uit en paps stond al klaar om er bij in te springen. Dus hij kwam er als moddermonster uit![]()
Blaz is hier ook gek op de auto. Als hij doorheeft dat hij mee mag zit hij al bij het hekje te wachten.