Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neej schreef:Zouden ze dat niet snappen met een paar lesjes ringtraining Merel? Als je buiten met 'm loopt volgt ie toch ook niet altijd of wel? Ol weet het verschil prima hoor, als ik thuis een drafje inzet gaat ie springen en galopperen, zet ik een drafje in in de ring of iig met z'n showlijntje om dan draaft ie keurig naast
MyWishMax schreef:Bij ons kan je als eigenaar niet eens zelf lopen. Ik moet dus nog een voorbrenger gaan zoeken, moet ik dus op de club maar vragen of ze iemand weten. (Op de club hebben we geen showmensen)
liliekska schreef:maar waarom moet je dan iemand anders hebben?
edit: oja om te roepen haha
MyWishMax schreef:liliekska schreef:maar waarom moet je dan iemand anders hebben?
edit: oja om te roepen haha
Nee, om te lopen. Ik moet roepen
Neej, ehm geen idee. Ik weet wel dat hij gaat gillen als hij niet naar mij toekan
Es, ja 1 keer goede beoordeling en 1 keer aankeuren. Ik vind er niks aan...
LhinnOlijf, clubmatches, maar ze moeten van te voren oefenen. Daar moeten we al naar een andere club voor, maar ik heb tot 18 maanden oid?
LhinnOlijf schreef:Een G is goed genoeg... Why?! Dan fok je toch met honden met een bemerkelijke afwijking. Ook al is de rest goed. Wat zeggen ze ondertussen over de ruggen van de dh? Wat voor type dh lopen er dan op de normale shows?
Als je hond correct in elkaar zit, dan kan je in theorie een showlijn verslaan. Moet de keurmeester in zekere zin wel meewerken
kohtje schreef:Bij de Belgen voor mij in Hazerswoude deed bijna iedereen aan dubbel handling. Heel vervelend en ik dacht dat dat niet mocht.