Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

aan plakjes kaas zitten weleens harde randjes die ik zelf niet lekker vind en die geef ik dan
De mijne houden het allermeeste van rijst & rozijntjes
(En ook van vlees, dat trekken ze zo van de bbq af
) 
Leek een chabo-achtig iets. Een klein kipje, vleugels laaggedragen. Ik ben erheen gefietst want er kwam een auto aan dus ze moest opzij.
SaartjeNina schreef:Haha met duplo
Nu worden ze dus gebruikt voor kiphindernissen xDAmaris schreef:Neeeeeeeeeeeeeeee!!!![]()
![]()
Kiphindernissen!! Hoe BRILJANT!
Die van mij zouden er een keer aan pikken en dan lag de 'balk' er al af. Whaaahahaha!!
Als de ander het moet doen gebeurd dit:
;+Amaris schreef:Eergisteren trouwens... ik fietste naar huis en zag naast de 'hoofdstraat' onze wijk ineens een kipje lopenLeek een chabo-achtig iets. Een klein kipje, vleugels laaggedragen. Ik ben erheen gefietst want er kwam een auto aan dus ze moest opzij.
Ze vloog over een grasveld een tuin in, en joh! Ze vloog zo een boom in die groter was dan mij! Die krieltjes kunnen hoog vliegen!![]()
Heb aan de mensen in het huis van de boom duidelijk gemaakt dat er 'iets' in hun tuin zat (met handgebaren) en heb het daarna maar laten gaan... Heb het kipje niet meer gezien daarna.
, krijgt ze nog ambities.
.
.
, die van ons heeft met een vriendinnetje ook een stokschommel voor ze gemaakt, soort van trapeze, maar volgens mij is hij wat te hoog, heb ze er vrijwillig nog niet op zien zitten, namelijk