wordt wel lastig om ze per 2 weg te doen als er 11 zijn
hihi Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
wordt wel lastig om ze per 2 weg te doen als er 11 zijn
hihi 

4 tinkers een pony kruising en een mini shet
En het is nog lastig om van hem af te vallen want hij heeft een hele fijne zit... 
tis een kudde van 12 dus zelf nog dubbel zoveel hahaha maar we hebben ze ook nodig voor onze werking. Tijdrovend is het indd wel maar het is het ooo zo waard xxx Quinzy schreef:tis een kudde van 12 dus zelf nog dubbel zoveel hahaha maar we hebben ze ook nodig voor onze werking. Tijdrovend is het indd wel maar het is het ooo zo waard xxx
lieveli schreef:Mensen hebben toch internet, ik bedoel, ik denk dat het een onderneming is die niet echt werkt in deze tijd. Maar succes!
Maar veel mensen beginnen eraan zonder erover na te denken of er wat vanaf te weten en er is ook een deel mensen dat helemaal niets van de werking van internet afweet (zoals mijn ouders, vreselijk is dat), en als die dan een rat voor hun zoon of dochter kopen weten ze er eigenlijk alsnog niks van. Maar met de voorlichting is meer mijn idee om bijvoorbeeld op basisscholen in de lagere groepen en keer een voorlichting te doen, stel me dat niet voor als dat ik bij mensen thuis de ouders mag gaan overtuigen van hoe leuk ratten zijn. En wat angsttraining betreft heb je niks aan internet
blij dat ze hier niet tussen de tralies door passen